Ismerd meg, hogy a SEO keresőoptimalizálás és az online marketing területén miben segíthet cégednek a Kanga Design keresőmarketing ügynökség.
Tartalomjegyzék
Mi az a keresőmarketing (search engine marketing)?
A keresőmarketing (angolul search engine marketing) az olyan online marketing módszerek összessége, amely a keresőmotorok segítségével szerez új vevőket és ügyfeleket a vállalkozásod számára. A keresőmarketinget viszonylag olcsón tudod arra használni, hogy a vállalkozásod elérje a célcsoportjait.
A keresőmarketing első lépése: keresőbarát weboldal készítés
Egyetlen SEO ügynökség sem tud eredményeket elérni, ha cégednek nincs egy keresőbarát weboldala. Sok olyan egyedi fejlesztésű vagy ingyen weboldal van, amit egyszerűen nem lehet fejleszteni.

Ezért mielőtt a webáruház vagy weboldal optimalizálás megkezdődik, meg kell róla győződni, hogy optimalizálható-e. Erre a célra szolgál a weboldal elemzés. Ennek során át tudjuk vizsgálni az oldalad, hogy megfelel-e a Google elvárásainak.
Egy professzionális honlap más szempontokból is fontos. A webdesign és a kezelhetőség nagy mértékben befolyásolja a vásárlások arányát. Ha fontos a konverzió optimalizálás, ehhez elengedhetetlen a honlap fejlesztés.
SEO vagy PPC hirdetés. Melyikre mennyit szánj?
Sok cég kizárólag Google Ads kampányokkal akar ügyfeleket szerezni magának. A hirdetés nagy előnye, hogy azonnal látogatókat hoz a weboldaladra. Hosszabb távon azonban ez nem kifizetődő stratégia.

Nemzetközi felmérések és a mi tapasztalataink is azt mutatják, hogy a keresőoptimalizálás jobban megtérül. Vagyis magasabb a ROI értéke. Az organikus találatok hosszabb távon kisebb költséggel tudnak vevőket hozni cégednek.
A SEO a márkaépítés szempontjából is fontos. A Google vagy Bing első helyek megszerzése hosszú távú folyamat. Ha azonban végre eléred a lista elejét, ez olyan piaci pozíciót jelent, amiben a konkurensek sokáig nem tudnak elérni.
Adatvezérelt marketing: adatgyűtés és analitika vagyis elemzés
Főként kis és középvállalkozások esetén nagyon fontos, hogy a hirdetésekkel minél előbb bevételt érj el. Ez mind a Google Ads és SEO, mind az e-mail marketing, mind a közösségi média marketing esetén fontos.
Az ügyfélszerzés érdekében fontos, hogy a leghatékonyabb lehetőségeket válaszd. Ezt felelősséggel akkor teheted meg, ha megfelelő adatok állnak a rendelkezésedre, és értékelni is tudod azokat.

A Google Analytics és a Google Search Console adataiból indulunk ki. Ez a webanalitika alapja. Az adatokat rendszeresen elemezzük, és kiértékeljük. Ezek alapján tudod eldönteni, hogy a keresőmarketing területén milyen irányba haladjunk tovább.
Mi a különbség egy online marketing ügynökség és egy keresőmarketing ügynökség között?
Egy online marketing ügynökség a digitális marketing minden válfajával dolgozik (közösségi média hirdetések, Instagram és Linkedin megjelenések, banner hirdetések, PR cikk írás, stb.). Ezzel szemben egy keresőmarketing ügynökség az internetes keresőkből elérhető PPC kampány menedzselés és SEO területére specializálódott.
A keresőmarketing területen szerzett nagyobb tapasztalat biztosíhatja, hogy gyorsabban kerülj a Google első helyére.
Mi az a keresőoptimalizálás (SEO) és miért fontos?
A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization – keresőmotor optimalizálás) célja az internetes keresők találati listáin az első helyek megszerzése. A céged weboldalának optimalizálásával sok olyan látogatót szerezhetsz, akik már keresik a termékeid vagy az általad nyújtott szolgáltatásokat.

A keresőmarketing kampányok közé tartozik ma már a Google My Business (Google cégem) beállítása, Ez a Google térképen való megjelenéssel hozhat ügyfeleket cégednek.
Hogyan segíthet a keresőmarketing ügynökségünk?
Mint keresőmarketing ügynökség, számos szolgáltatást kínálunk ügyfeleinknek. Ezek közül a legfontosabbak:
- technikai SEO audit
- on-page SEO
- off-page SEO (linképítés)
- keresőhirdetések menedzsmentje
- SEO tanácsadás
- weboldal elemzés
- tartalommarketing
- stb.
Google Ads vs. keresőoptimalizálás: Mik a fő különbségek?
Google Ads vagy régebben Google Adwords egy PPC (Pay Per Click – kattintás alapú fizetés) hirdetési platform. Ez azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetned, ha rákattintottak a hirdetésedre. Ezen a platformon lehetőséged van hirdetéseket futtatni kulcsszavakra, amelyek a Google találati listán jelennek meg.

A Google keresőoptimalizálással ezzel szemben a Google organikus keresőben tudsz helyezéseket szerezni. Ez hosszabb folyamat, amelyek során a weboldalakon az optimalizálni kívánt kulcsszavakat megfelelően kell alkalmazni. Szükség van hozzá a weboldalunkra mutató linkekre, meta leírások beállítására és még sok más feltétel teljesülésére.
PPC kampányok: Hogyan működnek és mikor hasznosak?
PPC kampányok lehetőséget teremtenek vállalkozásoknak, hogy gyorsan megjelenjenek a keresőkben. Ezzel a módszerrel lehet a leggyorsabban új vevőket szerezni. Hátránya, hogy a konkurensek hamar felül tudnak múlni magasabb kattintási díjakat vállalva és hatékonyabb stratégiát alkalmazva. Ezért lényeges, hogy hosszabb távon a keresőmotorok találati listáján is megjelenj.
Milyen kampányokat érdemes futtatni vállalkozások online jelenlétének erősítésére? Online marketing tanácsadás keretében segítünk ügyfeleinknek a legjobb online marketing stratégiát kialakítani.
Tanácsadás és stratégia: Miben segíthet egy keresőmarketing ügynökség?
Tanácsadás során körbejárjuk, mely online marketing technikák lehetnek a legelőnyösebbek a különböző területeken lévő cégeknek. Az ügyfél igényeit figyelembe véve alakítjuk ki a legoptimálisabb stratégiát.

Ügyfeleink sikerei: keresőoptimalizálási ügyfelek referenciái
Ügyfeleink számára kínált SEO szolgáltatásaink révén már jó néhány mikrovállalkozás és KKV ért el szép eredményeket.
Szeretnél tanácsot kérni? Vedd fel velünk a kapcsolatot! A Kanga Design keresőoptimalizálás ügynökség rendelkezésedre áll!
Szeretnéd a weboldalad a Google találati lista élére juttatni? Jelentkezz egy ingyenes konzultációra!