Ki a legjobb SEO szakértő, SEO szakember? Mi alapján válassz profi SEO szakembert?

Miért érdemes egy jó SEO szakértőt választani?

A keresőoptimalizálás világában fontos, hogy olyan szakembert válassz, aki ismeri és alkalmazza a legújabb és leghatékonyabb SEO (search engine optimization) módszereket, hogy honlapod a Google találati lista élére kerüljön. Ha profi SEO szakembert keresel, aki tapasztalat alapján képes garantálni a növekedést és stabil látogatottságot, jó helyen jársz.

2008 óta foglalkozom főállásban SEO-val, keresőoptimalizálással. Több száz millió éves forgalmú cégeknek is dolgozom, vállalkozóknak segítek stabil látogatottságot elérni. Szenvedélyem a SEO szakma. A Kanga Design SEO ügynökség ma már több fős cég, ahol minden kolléga azon dolgozhat, hogy a céged nagyobb forgalmat és bevételt érjen el. Ebben az írásból azt tudhatod meg, miért fontos, hogy a céged olyan SEO szakértőt válasszon, aki a keresőoptimalizálási feladatokat profin tudja ellátni.

Tartalomjegyzék

Mi a SEO szakértő feladata? Mit nyújt egy keresőoptimalizálás szakértő?

Az első és legfontosabb dolog, amit egy megfelelő SEO szakértő képes nyújtani, az a honlapod vagy webshopod hatékony keresőoptimalizálása, az organikus forgalom javítása. Ehhez egy jó keresőoptimalizálási szakértő elmagyarázza a legújabb SEO trendeket, és hogy milyen SEO eszköz alkalmazásával érhetők el a legjobb eredmények.

Általában az alábbi webes feladatokkal keresnek meg minket:

  1. Induló webshop SEO vagy weboldal optimalizálás
    Ebben az esetben a munka SEO tanácsadással és tervezéssel indul.
  2. Már meglévő, de még nem optimalizált honlap vagy webáruház forgalmát szeretnék növelni
    Ilyenkor az első lépés egy webshop vagy honlap elemzés, amelynek során felmérjük, hogyan lehet a legkevesebb változtatással a legjobb eredményeket elérni.
  3. SEO javítások egy korábban sikertelenül optimalizált webhely fellendítésre
    Ha korábban már más SEO szakértő is dolgozott a cégeddel, auditot kell végeznünk a korábbi munka eredményeinek felmérésére.

A közös munka tehát felméréssel és tervezéssel kezdődik. Erre három fajta szolgáltatást nyújtunk számodra:

Szolgáltatások SEO tanácsadás Weboldal elemzés SEO audit
Kulcsszókutatás Nem Igen Általában már nem szükséges
Menü és belső linkek ellenőrzése Felületesen Igen Csak ha szükség van rá
Google helyezések ellenőrzése Részlegesen Igen Igen
Backlink profil Nem Linkek száma Linkek száma és összetétele
Technikai SEO Nem Nem Igen
Tartalom elemzés Ha az időbe belefér Nem Igen
Mobil kompatibilitás Nem Látvány és kezelhetőség Kódolási szinten
Honlap sebesség Gyors ellenőrzés Részleges ellenőrzés Igen
Kódolási hibák Nem Nem Igen
Title és meta description kiértékelés Nem Nem Igen
Konverzió optimalizálás Nem Nem Igen
UX Érintőlegesen Érintőlegesen Igen
Blog írás lehetőségei Részlegesen Részlegesen Igen

Nézzük a fenti lehetőségeket sorban.

SEO tanácsadás

Ha még csak tervezed egy weboldal vagy webshop indítását, az első SEO lépés egy tanácsadás lehet.

A keresőoptimalizálás hosszú távra szól. Ha ismeretek és tervezés nélkül fogsz bele, a Google keresőből nem fognak ügyfelek érkezni hozzád. Logikus, hogy megkérdezz egy keresőoptimalizálás szakértőt, hogy milyen lehetőségeid vannak a legmagasabb organikus helyezések elérésére.

A SEO tanácsadás árában nincs előkészítő munka. A SEO szakembernek a beszélgetés során felmerülő online marketing kérdésekre ott helyben kell válaszolnia, de nem lesznek pontos adatai egy-egy területről.

Például ha kulcsszavakat kell választani, akkor ezt a tanácsadás során is meg lehet tenni. A Google Kulcsszótervező segítségével ellenőrizhető, hogy az általad hasznodnak vélt kulcsszavakra mennyi keresés van havonta az adott piacon.

Egy pontos kulcsszó kutatás azonban főleg webáruházaknál több órát vesz igénybe, így nem végezhető el a megbeszélés közben.

Tanácsadásra az online, képernyőmegosztásos megbeszélést tartjuk a legjobbnak. Ilyenkor az interneten bármilyen adatot azonnal le tudunk kérdezni, meg tudjuk mutatni, mire alapozzuk véleményünket.

Fontos, hogy a tanácsadásról felvétel készüljön – SEO szakemberként mi is ezt a gyakorlatot alkalmazzuk. A legtöbb ügyfelünk olyan sok új információt kap, hogy még ha jegyzetel is, csak kis részét tudja megjegyezni. A felvételről visszanézhető és visszahallgathatók az elhangzottak, így könnyebb a tervezést és a SEO munkát megkezdeni.

A SEO tanácsadás ára: 15.000 Ft/megkezdett óra

A legjobb SEO tanácsadás az online üzleted sikeréért. Ismerd meg, hogyan javíthatod a látogatottságodat és a rangodat a keresőmotorokban. 

A következő területeken felmerült problémáidra tudunk tanácsot adni:

kulcsszó kutatás, SEO stratégia kialakítása, belső optimalizálás, linképítés, SEO szövegírás

Weboldal elemzés keresőoptimalizálás szakember segítségével

Ha már van egy webshopod vagy honlapod ami még nem SEO optimalizált, és azt szeretnéd előrébb hozni a Google keresőben, akkor weboldal elemzés szükséges.

A weboldalak elemzésének első lépése a kulcsszókutatás. Ennek során összegyűjtünk minden olyan kulcsszót, amivel a felhasználók kereshetik a termékeidet, szolgáltatásaid.

Mivel ezekben a listákban az úgynevezett long tail kulcsszavak is benne vannak, kiválóan alkalmazható PPC hirdetés kampányok indításához, blogcikkek összeállításához, szakmai cikkek írásához is.

Ezután megnézzük, hogy az oldalad milyen eredményeket ért el a Google találati listán. Átvizsgáljuk, hogy melyik kulcsszóra melyik oldalad indexelte a kereső, és ennek alapján javaslatokat tudunk tenni a szerkezet módosítására. Javaslatokat tehetünk SEO stratégia összeállítására.

A weboldal elemzés ára 200 Euró

A weboldal elemzés során azt vizsgáljuk, mennyire felel meg egy honlap a látogatók, illetve a Google elvárásainak keresőoptimalizálás (SEO) szempontjából.

SEO audit: ha új SEO szakértőt keresel

A SEO audit egy már optimalizált weboldal felülvizsgálata és ellenőrzése. Ilyenkor azt nézzük meg, hogy az első SEO szakember milyen alapossággal végezte el a keresőoptimalizálást. Jóval nagyobb mélységében vizsgáljuk a beállításokat és az elért eredményeket. A feladat a keresőoptimalizálás hatékonyabbá tétele, és a korábbi munka hiányosságainak feltárása. A cél, hogy olyan SEO stratégiát dolgozzunk ki, amelynek alapján eredményesen tudunk együtt dolgozni.

A SEO audit során azonosított hibákat és hiányosságokat figyelembe vételével lehet aztán nekilátni a weblapod fejlesztésének. kell venni, hogy javítsa a webhely SEO-ját és teljesítményét. A javítási lehetőségek közé tartoznak:

  • Technikai SEO hibák javítása, mint például a lapbetöltési idő csökkentése
  • Az indexelést gátló problémák orvoslása
  • Tartalmi hibák javítása
  • Hiányzó meta leírások és title tagok hozzáadása
  • A kulcsszó halmozás csökkentése
  • Új, releváns tartalom hozzáadása a weboldalhoz
  • Belső linkek kiépítése a tartalmad releváns kulcsszavai között
  • Külső linkek építése

technikai SEO azt jelenti, hogy a keresőoptimizálást (SEO) a weboldal technikai részleteire összpontosítjuk. A technikai SEO audit során ezeket a tényezőket vizsgáljuk elsősorban, és tanácsokat adunk a helyes technikai beállításokraA technikai SEO legfontosabb elemei a következők:

Struktúra, Tartalom ellenőrzése, Mobilbarát weboldal, Betöltési sebesség, stb.

UNAS, Shoprenter és WordPress webshop SEO specialista: webáruház optimalizálás

Egy webáruház optimalizálás sokkal tovább tart, mint mikor egy szolgáltatási weboldalt optimalizálunk. A SEO cégek számára ilyenkor a folyamatos szövegírás, és linképítés állandó munkát jelent. Egy webáruházzal annyi munka lehet, hogy akár egy 8 órás SEO állás igénye is kijöhet belőle.

Ügynökségünk UNAS, Shoprenter és Woocommerce szakértő tapasztalattal rendelkezik. A SEO eszközök használatánál is hosszabb távon rendezkedünk be. Havi riportok és résztervek készülnek. Gyakorlatilag folyamatos SEO munka folyik. Ha kérdés merül fel, egy SEO tanácsadó megbeszélés keretében hozhat döntést a tulajdonos.

Ahogy a keresőoptimalizálás folyik, a webáruház is folyamatosan fejlődik. Egyre több kulcsszóval kerül a Google első helyére. Az eredménye SEO munka két legfontosabb eleme:

  1. SEO szövegírás
  2. Linképítés

Gyakran kérdezik ügyfeleink:

„Ha veled dolgozunk együtt, mit kell nekünk csinálni, és mit kell SEO szakemberre bíznunk?”

A SEO szövegírás olyan feladat, amelyhez nincs szükség feltétlen SEO szakértőre. Van olyan SEO szövegszerkesztő programunk, amelyhez hozzáférést tudunk adni bármely ügyfélnek. Ezzel még egy szövegírásban gyakorlatlan ügyfél is SEO szempontból megfelelő szöveget tud írni.

Ha nincs időd vagy embered a szövegírásra, akkor mi is tudjuk azt vállalni. Szövegíró kollégáink nagyon sok területen szereztek már gyakorlatot, így kiváló minőségű tartalmat tudunk számodra készíteni kedvező áron.

Ha igény van rá a részedről, SEO oktatás keretében meg tudjuk mutatni, hogyan tudod hatékonyan elvégezni Te vagy a kollégád a keresőoptimalizálással kapcsolatos feladatokat.

De ahogy a közmondás tartja: „A kitartó és hozzáértő munka mindig meghozza a gyümölcsét!”

A folyamatos munkához a legmegfelelőbb a havidíjas keresőoptimalizálás. Attól függően, hogy milyen költségkeretből szeretnél gazdálkodni, és milyen gyorsan szeretnél elérni eredményeket, tudunk különböző árú csomagokat ajánlani. Ezek segítségével a honlapod organikus forgalma hónapról hónapra javulhat.

Mitől függnek a prémium linképítés árak, milyen típusú linkeket vásárolhatsz? Miért változnak olyan széles skálán az árak? Az alábbiakban megtudhatod ezekről a legfontosabb információkat.

Mennyibe kerül egy SEO szakértő?

A magyar SEO szakma árai bár még mindig széles skálán mozognak, az ára egyre inkább közelednek egymáshoz. A SEO-ban alkalmazott sikeres módszerek mindenkinek ugyanannyi munkájába kerülnek. A SEO alapjait el kell végezni, SEO eszközöket kell használni. Az ingyenes SEO ma már inkább csak vágyálom, a gyakorlatban nem valósítható meg. Mivel a SEO folyamatosan fejlődik, a szakma is fejlődik. Minden profi SEO cég folyamatosan képzi magát. Persze ahogy minden szakmában, itt is dolgozik még néhány SEO szaki, aki nem nevezhető SEO szakértőnek.

Mi a különbség egy kontár és egy profi SEO szakember között? Minek alapján válassz SEO szakembert?

A rossz SEO szakértő jellemzően azonnal ajánlatot tesz, anélkül, hogy megvizsgálná a weboldaladat és az igényeidet. A jó SEO szakértő azonban megfelelő előzetes kutatást végez és személyre szabott megoldásokat ajánl, amelyek maximális hatást érnek el.

A kontár és a profi SEO szakember között számos lényeges különbség van. Ezek közül néhány a következő:

  1. Tudás és SEO szempontok figyelembe vétele
    A profi keresőoptimalizálás szakember a SEO ismeretek csúcsán van. Napi szinten képzi magát az on-page SEO és a tartalomfejlesztés területén. A kontár nem rendelkezik elegendő ismerettel, és hajlamos lehet félrevezető vagy elavult SEO gyakorlatokat alkalmazni.
  2. Tapasztalat:
    A profi SEO szakemberek hosszú évek során szerzett tapasztalattal rendelkeznek a területen, és számos különböző projektben dolgoztak már. A kontárok általában nem rendelkeznek elegendő tapasztalattal, ami negatívan befolyásolja a munka minőségét.
  3. Eredményorientált:
    A profi SEO szakember a hosszú távú, fenntartható és mérhető eredményekre törekszik. A kontárok gyakran rövid távú „gyors javításokat” kínálnak, amelyek hosszú távon károsak lehetnek a weboldal rangsorolására.
  4. Etikai gyakorlatok:
    Egy SEO specialista csak olyan módszereket használ, amelyek megfelelnek a Google irányelveinek. A kontárok gyakran alkalmaznak „black-hat” SEO technikákat, amelyek a weboldal büntetéséhez vezethetnek.
  5. Kommunikáció és átláthatóság:
    A profi SEOspecialista rendszeresen kommunikál az ügyfeleivel, és átláthatóak a munkafolyamatai. A kontárok gyakran hiányosak a kommunikációban és a folyamat átláthatóságában.
  6. Folyamatos tanulás:
    A profi SEO szakemberek folyamatosan frissítik tudásukat, mivel a SEO világa gyorsan változik. A kontárok általában nem törekednek aktívan a friss tudás és a legújabb trendek elsajátítására.

Mennyi idő után látszik a SEO szakértő munkája a keresőoptimalizálási eredményekben?

Az online jelenlét a mai világban az üzleti siker kulcsa. Ha a weboldalad nem jelenik meg a keresési eredményekben, akkor kevesebb látogatót fog kapni és kevesebb vásárlót is. A jó SEO szakértő képes növelni a weboldalad látogatottságát és ezzel együtt az üzleti eredményeidet is.

Ha jó SEO szakértővel dolgozol, az üzleti eredményeid növelése csak egy része az együttműködésnek. A jó SEO szakértők további tanácsokat és tippeket adnak annak érdekében, hogy a weboldalad minél hatékonyabban működjön. Például javasolhatják, hogy milyen tartalmakat érdemes létrehozni a weboldaladon, hogy a látogatóid minél tovább maradjanak, vagy hogy milyen szövegeket kell írni a hirdetéseidhez, hogy azok minél jobban hatékonyak legyenek.

Ezenkívül a jó SEO szakértők képesek elemezni a látogatói adatokat és az online tevékenységet, és ezek alapján javaslatokat tehetnek a weboldal optimalizálására. Ezek az elemzések segítenek megérteni, hogy mi működik a weboldaladon, és mi nem, és hogy miként lehetne javítani a látogatói élményt.

Kérdésed van? Szükséged van SEO szakértőre? Fordulj hozzánk bizalommal!

Semmiképp ne döntsd el addig, ki a legjobb marketing ügynökség, amíg nem kértél tőlünk egy rövid ingyenes konzultációs lehetőséget!

Elérhetőségeink

Kérdésed van?

Hívj minket most!