A tartalomgyártás és tartalommarketing rendkívül fontos marketing szempontból, és érdemes vele foglalkoznod, ha szeretnéd növelni céged bevételét.
Tartalomjegyzék
Mi a tartalomgyártás? Digitális tartalomkészítő jelentése
Digitális tartalomgyártó vagy digitális tartalomkészítő az személy vagy cég, aki minőségi és releváns tartalmakat hozz létre online platformokra. A tartalomgyártók felelősek a weboldalak, blogok, közösségi média posztok és egyéb digitális tartalmak írásáért és szerkesztéséért. A digitális tartalomkészítő feladata videók, grafikák vagy hanganyagok elkészítése is.
A tartalomgyártás során folyamatosan nagy mennyiségű minőségi tartalmat hozunk létre vevőszerzés céljából. Ez lehet:
- blogbejegyzés,
- cikkírás egy megadott témára,
- poszt a LinkedIn vagy az Instagram oldalad olvasóinak,
- termékismertető ügyfeleinknek,
- videógyártás
- e-könyv,
- infografika,
- podcast,
- stb.
Egyre több iparágban kezdenek bele a tartalomgyártásba, hiszen napjainkban hatalmas az igény az információ és a minőségi tartalom iránt.
Ki és mi az a tartalomgyártó?
A tartalomgyártó az a cég vagy személy, aki vonzó és értékes tartalmat gyárt egy meghatározott célközönség számára. Ezzel jelen tudsz lenni a különböző kommunikációs csatornákon, folyamatosan növelheted vásárlóid számát.
Mi a tartalommarketing? (Tartalommarketing jelentése)
A tartalommarketing az online marketing egy részterülete. Olyan vevőszerzési stratégia, amely az emberek elérésére értékes tartalmakat alkalmaz. Legfontosabb eleme a tartalommarketing stratégia. A digitális tartalomkészítő az a személy vagy ügynökség, aki elkészíti a marketingstratégia által meghatározott tartalmat.
Online tartalommarketing stratégia
Érdemes előre meghatározni egy tartalomstratégiát annak érdekében, hogy a céljaidat minél hatékonyabban érhesd el. A következő feladatok lehetnek a tartalomstratégia részei:
- Célközönség meghatározása
Ki a célcsoport vagy buyer persona, vagy is ki a potenciális közönséged? Mik a vásárlási szokásai? - Milyen tartalmakkal akarjuk elérni?
Hang, videó, szöveg, grafika, fotó, stb. - Tartalomnaptár
Milyen ütemezésben tesszük közzé a tartalmakat. - Tartalomelosztás
Milyen csatornákon jelenítjük meg a tartalmakat (social media, honlap, vendégblog, landing oldal, stb.)
Mi miatt olyan fontos az online tartalomgyártás?
Napjaink zsúfolt világában a legnagyobb kihívást az jelenti, hogyan tudod megszólítani és lekötni a közönséget. Nem csak az lényeges, hogy egyedi legyen, hanem az is, hogy felkeltse és megerősítse a bizalmat. Ehhez pedig tényleg kiváló tartalomra van szükség.
Tartalommarketing árak
A tartalommarketing legfontosabb része a célközönség meghatározás és kulcsszókutatás. Olyan kulcsszavakat keresünk és választunk amelyekkel lehetőségünk nyílik a potenciális vevőid megszólítására.
A kulcsszó kutatás ára 40.000 Ft
SEO tartalomgyártás árak
A SEO tartalomgyártás olyan folyamat, mely során a tartalomstratégiában meghatározott keresőbarát tartalmakat készítünk honlapjainkhoz. A jó SEO tartalomgyártás segíti a weboldalak magasabb helyezését a keresőmotorok találati listáján, megnövelve ezzel az organikus forgalmat és a látogatók számát. SEO szempontból lényeges a kulcsszókutatás, amely feltárja, hogy milyen keresési kifejezéseket érdemes a tartalomstratégia létrehozásánál szem előtt tartani. A keresőoptimalizálás egyik legfontosabb szempontja a rendszeres tartalomgyártás. Ez biztosítja a Google helyezés folyamatos javulását.
Szövegírás áraink
Típus | Hossz | Ft/karakter |
---|---|---|
Webshop termékkategória szövegírás (minimum 10 db) | 2500-3000 karakter (kb. 1 Word oldal) | 2500 Ft/db |
Termékismertető webáruházba (minimum 10 db) | 2500-3000 karakter (kb. 1 Word oldal) | 2500 Ft/db |
Szolgáltató cégnek tevékenység leírás interjúval | 4000-6000 karakter (kb. 2 Word oldal) | 25000 Ft |
Blog bejegyzések írása (minimum 10 db) | 4000-6000 karakter (kb. 2 Word oldal) | 1 Ft/karakter |
Landing oldal szövegírás | Minimum 10.000 karakter (kb. 3 Word oldal) | 5 Ft/karakter |
Blog posztok SEO és tartalom marketing szempontból
A tartalomkészítés két nagy területre oszlik egy weboldalon belül:
- Ügyfeleket hozó értékesítési tartalmak
- Nézettséget hozó blog posztok
Ezért ha blogot indítanál, akkor a következőkre figyelj:
- Termék és szolgáltatás kulcsszavakra ne blog bejegyzést írj!
(pl. napelem, férfi cipő, napágy, hashajtó, stb.) - Blog témának ideálisak a probléma kulcsszavak.
(hasfájás, hátfájás, stressz, rossz közérzet) - Jó blogtémák a döntéselőkészítést segítő kulcsszavak, amiket nem tudnál termékkategóriában elhelyezni.
(legjobb …, … vélemények, … teszt, stb.)
Tartalmak a közösségi médiában
A social média sokkal inkább kép alapú tartalmakat igényel vállalkozásod népszerűsítéséhez. Így ide főként fotók, grafikák, videók kellenek. Ha szövegírásról van szó, a közösségi média esetében még fontosabb a tömör és az érdeklődést azonnal megragadó fogalmazás.
Kik vagyunk? Kanga Design – tartalomkészítés hatékonyan
Cégünk több mint 20 éve, 2000-ben alapult. Célunk kezdettől az, hogy minél többet nyújtsunk minél rövidebb idő alatt és a lehető legkedvezőbb áron. Vagyis célunk a jobb hatékonyság. Ezt Te is megtapasztalhatod, ha Veled együtt belekezdünk oldalad tartalmának elkészítésébe. Témák sokaságát dolgoztuk már fel, szinte nincs olyan piaci terület, ahol nem rendeltek volna tőlünk szöveget vagy videókészítést.
Milyen tartalmat készítünk ügyfeleink számára?
A Kanga Design ügynökség fő erőssége a szövegírás és videó készítés.
Komáromi Barnabás műszaki újságíró, aki lassan egy évtizedes tapasztalattal a háta mögött hatásos szövegeket ír neked legyen szó akár termékekről akár szolgáltatásokról.
Barnabás komoly videós tapasztalattal rendelkezik. Gyártásvezetői végzetsége van, forgatott és rendezett már egy 1 órás játékfilmet, és több mint száz termékismertető videó elkészítésén van túl. Így neked is nagy segítség lehet YouTube, TikTok vagy Instagram videók készítésében.
Komáromi Zsombor szintén műszaki újságíróként dolgozott közel egy évtizedig, és több mint 20 éves tapasztalata van SEO szövegírásban.
Szükséged van minőségi tartalomra? Dolgozzunk együtt a bevételed növelésén!
Közös munkánkat érdemes online marketing tanácsadással kezdeni. Ennek során megismerjük a céged, céljaid, elképzeléseid. Mi pedig be tudjuk neked mutatni a rendelkezésre álló lehetőségeket, azt, hogy korábbi munkáink során milyen megoldások váltak be nekünk.
Ezután következhet a marketing stratégia összeállítása. Ebben határozzuk meg, hogy milyen sorrendben, milyen feladatokat végzünk el számodra.
Elérhetőségeink
Akár több közösségi média menedzselése: Youtube, TikTok, Facebook és Instagram is
A közösségi média (social media) jelenlét napjainkban elengedhetetlen egy vállalkozás számára. A Facebook és az Instagram mellett a TikTok és a YouTube is egyre népszerűbb platformok. Ezek kezelése azonban időigényes feladat lehet, ezért érdemes ezt a munkát profikra bízni.
Áraink függnek attól, hogy mely platformokat szeretnéd használni, milyen gyakran szeretnél posztolni és mennyire részletes stratégiát igényelsz.
Facebook hirdetési fiók létrehozása, beállítása: 200€
(Unas és Shoprenter webshopokra, illetve Wordpress weboldalakra érvényes ár, egyedi fejlesztésű weboldalakra egyedi árajánlatot adunk). Az ár tartalmazza a Facebook fióknak a honlappal, illetve Google Analytics-el való összekapcsolást is.
Facebook Meta hirdetés létrehozás: 50€/kampány
(1 hirdetés szövegének megírását, és egy havi optimalizálását is tartalmazza)
Facebook Meta havi hirdetés felügyelet
Basic csomag: 120 €
Tartalmazza:
- Havi riport az elmúlt hónap teljesítményéről
- Heti rendszerességű kampányellenőrzést és szükség esetén optimalizálást.
- Maximum havi 1 telefonos egyeztetés.
Standard csomag: 170 €
Tartalmazza:
- Havi riport az elmúlt hónap teljesítményéről
- Heti rendszerességű kampányellenőrzést és szükség esetén optimalizálást.
- Havi 2-3 telefonos egyeztetést, esetleges változtatások a megbeszéltek alapján
Prémium csomag: 270 €
Tartalmazza:
- Havi riport az elmúlt hónap teljesítményéről
- Heti 2x-es rendszerességű kampányellenőrzést és szükség esetén optimalizálást.
- Hetente online egyeztetés a kampányok működéséről
Egyedi szövegírás a weboldaladra: SEO optimalizálás és árak
Az egyedi szövegírás nemcsak abban segít, hogy kiemelkedj versenytársaid közül, de hozzájárul ahhoz is, hogy a weboldalad jobb helyezést érjen el a Google keresőben.
A SEO szövegírás feltétele a megfelelő kulcsszavak használata. Szöveges tartalmaidat a releváns és értékes kulcsszavak felhasználásával készítjük el.
A weboldal szövegírásának ára függ a szöveg hosszától, komplexitásától és az SEO elemzés mélységétől.
Típus | Hossz | Ft/karakter |
---|---|---|
Webshop termékkategória szövegírás (minimum 10 db) | 2500-3000 karakter (kb. 1 Word oldal) | 2500 Ft/db |
Termékismertető webáruházba (minimum 10 db) | 2500-3000 karakter (kb. 1 Word oldal) | 2500 Ft/db |
Szolgáltató cégnek tevékenység leírás interjúval | 4000-6000 karakter (kb. 2 Word oldal) | 25000 Ft |
Blog bejegyzések írása (minimum 10 db) | 4000-6000 karakter (kb. 2 Word oldal) | 1 Ft/karakter |
Landing oldal szövegírás | Minimum 10.000 karakter (kb. 3 Word oldal) | 5 Ft/karakter |
Grafikai tervezés a közösségi médiában: Posztok, hirdetések és oldalkezelés
A grafikai tervezés kulcsfontosságú eleme a közösségi média jelenlétednek. Egy jól megtervezett poszt vagy hirdetés sokkal nagyobb eséllyel vonzza az emberek figyelmét és növeli az interakciókat.
Az áraink itt is változnak attól függően, hogy milyen gyakran szeretnél posztolni és mennyire bonyolult grafikákat igényelsz.
Webshop tartalomgyártás: A bemutatkozó oldaltól az online marketingig
A webshop tartalomgyártása sokrétű feladat. Nem elég csak a termékleírásokat jól megírni, hanem a bemutatkozó oldalnak is vonzónak és informatívnak kell lennie. Emellett fontos a folyamatos blogbejegyzések írása is, amelyek segítik az SEO-t és növelik az oldallátogatókat.
Az áraink itt is változnak attól függően, hogy milyen mélységű tartalmat szeretnél. Ha például csak egy egyszerű bemutatkozó oldalt szeretnél, akkor ennek költsége alacsonyabb lesz. De ha komplexebb tartalmi stratégiát igényelsz (pl.: rendszeres blogbejegyzések írása), akkor ez magasabb költségvetést igényelhet.
Videós szolgáltatásaink
A Kanga Design tartalommarketing ügynökség vállalja videók készítését, szerkesztését, vágását és publikálását.
Ha szeretnél professzionális felszereléssel borotvaéles videókat készíttetni, állunk rendelkezésedre!
Az is lehet, hogy saját mobiloddal készült videókat használj közösségi média marketinged megvalósításához. Ez esetben cégünk a professzionális szerkesztést és vágást tudja elvégezni. Ez sokkal olcsóbb megoldás videós tartalmaid elkészítésére.