Google Ads kampánykezelés, AdWords kampány kezelés: Kanga Design Online marketing ügynökség

Google Ads kampánykezelés havidíj nélkül!

Google Ads hirdetés, vagy régebbi nevén Google AdWords kampánykezelés kulcsfontosságú ha a fokozódó piaci versenyben új vevőket akarsz szerezni. A Google Ads hirdetések azonban évről-évre egyre többe kerülnek, és nem megfelelő beállítások esetén lehet, hogy többet kell fizetned, mint amit az értékesítés haszna. Ezért fontos, hogy a Google Ads kampányokat hatékonyan kezeld, vagy kezeltesd valakivel. A Kanga Design Adwords ügynökség szakértői készen állnak arra, hogy segítsenek a vállalkozásának maximalizálni a Google Ads fiókod hirdetéseit.

Tartalomjegyzék

Miért válaszd a Google Ads hirdetéskezelés szolgáltatásunkat?

A Google rendszere az egyik legnépszerűbb online hirdetési platform a világon. A Google Ads-ben célzási beállításokat és keresési kulcsszavakat adhatunk meg.

Használata során különböző hirdetések jelennek meg a Google keresőjében és partneroldalain. Ez teszi lehetővé téve a vállalkozásod számára, hogy gyorsan és hatékonyan érjen el potenciális ügyfeleiket. A profi Google Ads kampány beállítás és kampánykezelés és optimalizálás azonban nagyon bonyolult szokott lenni. Ezért ajánljuk a Kanga Design Google Ads fiók kezelés szolgáltatást.

A kampányok beállítása és menedzselése sok időt és figyelmet igényel. A hirdetések és a kampányok teljesítményének folyamatos monitorozása és optimalizálása nélkül nem lehet a legjobb megtérülést elérni. A Kanga Design tapasztalt szakértői segítségével azonban biztosítjuk, hogy a hirdetéseid a lehető legtöbb potenciális ügyfelet érjék el.

Mi a különbség a Google Ads és a Google AdWords között?

Az AdWords a Google Ads elődje volt. A Google 2018-ban új névre váltotta át AdWords szolgáltatását. Akkoriban csak a név változott, a szolgáltatások maradtak. Továbbra is Google Ads hirdetéseket jeleníthetsz meg a Google keresőmotorjában, display hirdetés és remarketing hirdetések indítható a keresőóriással szerződött ún. display hálózaton. Később a megjelentek Google Shopping hirdetések is, és egyre több eszköz áll rendelkezésre a kampányok elemzésére és optimalizálására.

Miért fontosak a Google Ads hirdetések az online marketing szempontjából?

A Google hirdetés PPC (Pay Per Click) alapú, amelynek magyar jelentése: „fizess kattintás alapján”. Ez a rendszer nagy mértékben csökkentette a hirdetésre szánt költségeket: ha nem jönnek látogatók, nincs költés sem. Havi szinten ugyanannyi látogatóért így a töredékét kell fizetni, mint a klasszikus banner alapú online hirdetéseknél.

A Google Ads rendszere licit alapú: aki többet ajánl, és akinek az érkező oldala (landing page) jobb „minőségű”, annak a hirdetései többször és jobb pozícióban jelennek meg.

Ha a Te piacodon alacsony a verseny, akkor – egy kis képzetséggel – Te magad is tudod kezelni a hirdetéseidet. Mikor azonban beindul az értékesítési verseny, szükséged lehet egy Google Ads szakértő segítségére a Google Ads kampányod hatékonyabbá tételére.

Hogyan kezeljük és optimalizáljuk a Google Ads kampányaid?

A Google Ads kampányok kezelése nem csak a Google Ads fiók beállításokról és hirdetések létrehozásáról szól.

Fontos a folyamatos elemzés, hogy a hirdetéseid a legjobban teljesítsenek. A Google Analytics szoros integrációjával mélyreható betekintést nyerünk a kampányaidat érintő adatokba, így csökkentve a költségeket és növelve a kattintási arányt.

A Google Ads kampány konverziójának mérése

Egy kampány hatékonyságának legfontosabb mérőszáma a konverziós arány mérése. Konverziónak nevezzük, ha az ügyfél megvalósította a kampány célját. Ez lehet az, hogy megvette a terméket, megrendelte a szolgáltatásod vagy egy űrlap kitöltésével felvette a cégeddel a kapcsolatot.

A Google Ads kampány konverzió beállítása
A Google Ads kampány konverzió beállítása

Sajnos nem minden Google Ads kampányt lehet így optimalizálni, ha például a weboldaladon van telefonszám, vagy email cím közzétéve. Ezeken keresztül a látogatók a mobilodat hívva, vagy közvetlen emailt írva veszik fel veled a kapcsolatot. Ezekben az esetekben a konverzió mérés már nem működik.

A hirdetéseid teljesítményének optimalizálása mellett folyamatosan figyelünk a kampányokkal kapcsolatos trendekre és változásokra is. Cégünk szakértői folyamatosan tesztelik és optimalizálják a hirdetési szövegeket, hogy a lehető legtöbb kattintást és konverziót érjd el.

Érdemes nyomon követni a kosárérték változását is, és ezzel optimalizálni a bevételt.

Mire jó a Display hirdetés?

A Display hirdetések a Google Display Hálózatán jelennek meg, amely több millió weboldalt és alkalmazást foglal magában. Ezen hirdetések segítségével nem csak azokat érheted el, akik már keresik a termékeidet vagy szolgáltatásaidat, hanem azokat is, akik esetleg érdeklődhetnek irántuk. Ez a hirdetés típus különösen hasznos a márkaépítésben és az újraértékesítési (remarketing) kampányokban. Lehetővé teszik, hogy vizuálisan vonzó hirdetéseket jeleníts meg a célközönség számára, ami növelheti a weboldal látogatások számát és a bevételt.

Webshop bevétel növelés Google Shopping kampányokkal

A Google Shopping hirdetések kiváló eszközök webshopok és webáruházak számára. Ezek a hirdetések termékképeket, árakat és üzletneveket jelenítenek meg közvetlenül a Google keresési eredményeiben. Így a vásárlók könnyen összehasonlíthatják a termékeket és az árakat.

A Google Shopping hirdetések egyre népszerűbbek
A Google Shopping hirdetések egyre népszerűbbek

Ügynökségünk a WordPress Woocommerce, UNAS és Shoprenter webáruházak összeköttetéseit is létre tudja hozni.

Mikor érdemes Google AdWords kampánykezelés konzultációt kérni?

Ha úgy érzed, hogy Google Ads kampányaid nem hozzák a várt eredményeket, vagy csak szeretnél tanácsot kapni, kérj konzultációt. A Kanga Design ügynökség szakértői évek óta foglalkoznak Google Ads kampánykezeléssel és hirdetésoptimalizálással.

Egy jó konzultáció során megvizsgáljuk Ads fiókodat, a kampányaid teljesítményét, és tanácsokat adunk a további optimalizálásra. Emellett segítünk új hirdetési stratégiák kialakításában és a költségvetés hatékonyabb felhasználásában.

Google Ads kampánykezelési és kampány beállítási árak

Ingyenes Google Ads audit és telefonos konzultáció!

Az Adwords fiók átnézése új ügyfeleink részére, telefonos egyeztetéssel. Javaslatot teszünk az Adwords hirdetéskezelés csomagra.

Egyszeri költségekkel járó munkák

Google Ads hirdetési fiók létrehozása, beállítása: 150€

(Unas és Shoprenter webshopokra, illetve Wordpress weboldalakra érvényes ár, egyedi fejlesztésű weboldalakra egyedi árajánlatot adunk). Az ár tartalmazza a honlappal, illetve Google Analytics-el való összekapcsolást is.

Google Ads kampány létrehozás árak: 50€/kampány

(szövegírást, 1 havi optimalizálást is tartalmazza)

Google Ads havi fiókfelügyelet:

Basic csomag: 100 €

Tartalmazza:

  • Havi riport az elmúlt hónap teljesítményéről
  • Heti rendszerességű kampányellenőrzést és szükség esetén optimalizálást.

Standard csomag: 150 €

Tartalmazza:

  • Havi riport az elmúlt hónap teljesítményéről
  • Heti rendszerességű kampányellenőrzést és szükség esetén optimalizálást.
  • Havi 2-3 telefonos egyeztetést, esetleges változtatások a megbeszéltek alapján

Prémium csomag: 200 €

Tartalmazza:

  • Havi riport az elmúlt hónap teljesítményéről
  • Heti 2x-es rendszerességű kampányellenőrzést és szükség esetén optimalizálást.
  • Hetente online egyeztetés a kampányok működéséről

Azok az ügyfeleink, akik egyszerre veszik igénybe havi SEO csomagunkat és a Google Ads kampányok kezelését, 20% kedvezményt kap az Adwords hirdetéskezelés árából első 3 hónapban!

A Google hirdetések kezelésével kapcsolatosan kizárólag hétköznap, 8 és 17 óra között vagyunk elérhetőek.

Gyors megtérülés, professzionális Google hirdetés kezelés!

Ha szeretnél igazán hatékony AdWords kampányokat indítani, és optimalizáltatni a honlapodat, kérd meglévő weboldalad részletes elemzését az alábbi gombra kattintva.

Elérhetőségeink

Kérdésed van?

Hívj minket most!

Komáromi Zsombor online marketing szakértő, wordpress szakértő

Komáromi Zsombor

SEO specialista, WordPress designer

NE HÍVJ
ha a céged:

  • erotikus termékeket
  • alkoholt
  • kábítószert
  • dohányárút
  • sertéshúst
  • biztosítást
  • hitelt

értékesít,

  • tetoválással
  • szerencsejátékokkal
  • pénzügyi tanácsadással

foglalkozik.

Legújabb cikkjeink