Mailerlite használata: email marketing a vállalkozásodnak

Ismerd meg a Mailerlite hírlevélküldő szoftver használatát, automatizált sablonok és landing oldalak készítésével növeld vállalkozásodnak bevételeit.

Tartalomjegyzék

Mailerlite hírlevélküldő szoftver első beállításainak útmutató a kezdőknek

Üdvözöllek! Biztos vagyok benne, hogy izgatottan várod, hogy elindítsd az első email marketing kampányodat. A MailerLite egy kiváló választás ehhez, de tudom, hogy az első lépések néha ijesztőek lehetnek. Ne aggódj, itt vagyok, hogy segítsek neked eligazodni a kezdeti beállításokban.

Először is, miután regisztráltál, be kell lépned a fiókodba. Innen lépésről lépésre végigvezetlek a legfontosabb beállításokon. Figyelj arra, hogy pontosan kövesd az utasításokat – így biztos lehetsz benne, hogy minden rendben lesz. Ne feledd, a MailerLite felülete felhasználóbarát, de ha bármiben elakadsz, bátran kérhetsz segítséget az ügyfélszolgálattól.

Vásárlást követően tudnod kell a mailerlite-ban további beállításokat végrehajtani

Most, hogy megvetted a MailerLite előfizetést, bizonyára alig várod, hogy beleásd magad a részletekbe. Tudom, hogy izgatott vagy, de ne rohanj! Vannak még fontos beállítások, amiket el kell végezned, mielőtt elindítod az első kampányodat.

Először is, állítsd be a feladó nevedet és email címedet. Ez azért fontos, mert ez jelenik meg a címzettek postafiókjában. Ezután add meg a céged adatait és a fizikai címedet – ez törvényi előírás. Ne feledd beállítani az időzónádat sem, hogy a statisztikák pontosak legyenek. Ha ezekkel megvagy, már sokkal közelebb vagy ahhoz, hogy elindítsd az első kampányodat!

Válaszd ki a megfelelő automatizált folyamatokat az ügyfeleknek küldendő hírlevelekben

Az automatizmusok a MailerLite egyik legerősebb funkciói közé tartoznak. Ezekkel időt spórolhatsz és személyre szabottabb élményt nyújthatsz az ügyfeleidnek. De melyiket válaszd? Ne aggódj, segítek eligazodni!

Kezdetnek állíts be egy automatikus üdvözlő emailt az új feliratkozóknak. Ez remek módja annak, hogy azonnal kapcsolatba lépj velük. Ezután gondolkodj olyan folyamatokban, amik a vásárlóidat segítik – például egy termék használati útmutatója vagy tippek sorozata. Ne feledd, az automatizmusok célja, hogy megkönnyítsék a munkád, miközben értéket teremtenek az ügyfeleidnek.

E-mail marketing kampányokat hozhatsz létre és kiválaszthatod a sablonokat

Most jön a izgalmas rész – a kampányok létrehozása! A MailerLite-ban rengeteg lehetőséged van erre. Kezdheted egy egyszerű hírlevéllel, vagy akár egy összetettebb, több emailből álló sorozattal. A lényeg, hogy olyan tartalmat hozz létre, ami érdekes és hasznos a címzettjeidnek.

A kampány létrehozásánál válassz a beépített sablonok közül, vagy készíts sajátot. A sablonok nagy előnye, hogy gyorsan tudsz velük dolgozni, és mobilbarátok. Ha saját sablont készítesz, figyelj arra, hogy az is reszponzív legyen – manapság sokan olvassák az emaileket mobiltelefonon. Ne feledd, a cél az, hogy könnyen olvasható és vonzó hírlevelet hozz létre!

Automatikus üdvözlő emailt állítsd be a feliratkozók csoportba sorolásához

Az automatikus üdvözlő email nemcsak udvariassági gesztus, hanem remek lehetőség is. Ezzel azonnal kapcsolatba léphetsz az új feliratkozókkal, és máris elkezdheted építeni a kapcsolatot velük. De ennél többre is használhatod!

Az üdvözlő emailben kérhetsz további információkat a feliratkozóktól. Például megkérdezheted, milyen témák érdeklik őket leginkább. Ez alapján aztán automatikusan csoportokba sorolhatod őket a MailerLite-ban. Így a jövőben célzottabb, relevánsabb tartalmakat tudsz majd küldeni nekik. Ne feledd, minél személyre szabottabb a tartalom, annál valószínűbb, hogy a címzettek megnyitják és elolvassák az emaileket!

Landing page készítése és űrlapok beállítása a weboldalad látogatóinak

A MailerLite nemcsak emailek küldésére alkalmas – landing page-eket és űrlapokat is készíthetsz vele. Ez remek lehetőség arra, hogy növeld a feliratkozóid számát. De hogyan kezdj neki? Ne aggódj, végigvezetlek a folyamaton!

Először is, tervezd meg a landing page-ed. Gondold át, mi a célja – új feliratkozókat szerzel, vagy egy terméket promotálsz? Ezután válassz egy sablont, és szabd testre a szöveget és a képeket. Az űrlapoknál figyelj arra, hogy csak a legszükségesebb információkat kérd el. Minél egyszerűbb az űrlap, annál valószínűbb, hogy kitöltik. Ne feledd, a landing page és az űrlap célja, hogy értéket kínálj a látogatóknak cserébe az elérhetőségükért!

Woocommerce integráció és közösségi média platformokon keresztüli hirdetési lehetőségek

Ha webshopod van, a MailerLite és a WooCommerce integrációja igazi aranybánya lehet. Ez lehetővé teszi, hogy automatikusan szinkronizáld a vásárlóid adatait, és személyre szabott emaileket küldj nekik. De ne állj meg itt – gondolkodj a közösségi média lehetőségekben is!

A MailerLite-tal könnyen készíthetsz hirdetéseket a Facebookon és más platformokon. Ezekkel új közönséget érhetsz el, és visszahozhatod azokat, akik már jártak a weboldaladon. Ne feledd, a sikeres marketing stratégia több csatornát is használ. Az email marketing és a közösségi média hirdetések remekül kiegészítik egymást!

Html kódot illeszd be és válogathatsz a különböző kampány típusok között

Ha haladó felhasználó vagy, biztos örülsz annak, hogy a MailerLite lehetővé teszi a HTML kód beillesztését. Ez extra rugalmasságot ad a kampányaid tervezésében. De ne aggódj, ha nem vagy profi kódoló – a MailerLite rengeteg előre elkészített kampánytípust kínál.

Válogathatsz az egyszerű hírlevelek, a komplex automatizált sorozatok, vagy akár az A/B tesztek között. Mindegyiknek megvan a maga előnye – a hírlevelek gyorsak és egyszerűek, az automatizált sorozatok időt spórolnak, az A/B tesztek pedig segítenek optimalizálni a tartalmaidat. Ne feledd, a cél az, hogy megtaláld azt a kampánytípust, ami a legjobban működik a te közönségednél. Kísérletezz bátran, és figyeld az eredményeket!

Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Elérhetőségeink

Kérdésed van?

Hívj minket most!

Komáromi Zsombor online marketing szakértő, wordpress szakértő

Komáromi Zsombor

SEO specialista, WordPress designer

NE HÍVJ
ha a céged:

  • erotikus termékeket
  • alkoholt
  • kábítószert
  • dohányárút
  • sertéshúst
  • biztosítást
  • hitelt

értékesít,

  • tetoválással
  • szerencsejátékokkal
  • pénzügyi tanácsadással

foglalkozik.