Hányszor kerestek rá a nevedre a Google keresőben! Mire keresnek rá a legtöbben? (Google Trends)

Hányszor kerestek rá a nevedre a Google keresőben?

Ismerd meg, meg lehet-e tudni, hogy a neved hányszor jelent meg a Google keresési listáján!

Tartalomjegyzék

Hányszor kerestek rá a nevedre a Google keresőben?

Biztosan előfordult már veled is, hogy beírtad a saját nevedet a Google keresőbe, csak hogy megnézd, milyen találatok jönnek elő. De vajon hányan mások is kerestek rád? A választ nem egyszerű megtudni, de néhány technikával közelíthetünk az igazsághoz.

Az egyik legegyszerűbb módszer, ha beírod a nevedet (vagy bármely más kulcsszavakat) a Google Trends-be. Itt megjelennek az adott szavakat tartalmazó legnépszerűbb keresések, valamint statisztikákat is találhatsz arról, hogy ezek mennyire gyakoriak.

Egy másik lehetőség a Google Ads használata. Ha létrehozol egy hirdetést a saját neveddel mint kulcsszóval, akkor a Google megmutatja, hányan keresnek rá erre a szóra. Ez azonban nem ingyenes, és adatvédelmi okokból sem ajánlott.

A Google Trends egy nagyon hasznos eszköz, amellyel megnézheted, milyen témákra kíváncsiak az emberek. Ha szeretnél releváns tartalommal előállni a weboldaladon, akkor érdemes ezt használnod.

Beírhatod azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire kíváncsi vagy, és megjelenik egy lista arról, hogy mennyire népszerű ez a keresés. Megnézheted például, hogy melyik hónapban kerestek rá legtöbbet egy adott témára.

Ezenkívül linket is találhatsz az adott témához kapcsolódó legnépszerűbb weboldalakra. Így könnyen összeállíthatod a saját tartalmadat.

Releváns keresések és kifejezések: hogyan értelmezzük őket?

Ha már tudod, mire keresnek rá a legtöbben, akkor érdemes mélyebben is beleásnod magad a témába. A releváns keresések és kifejezések segíthetnek abban, hogy jobban megértsd, mire kíváncsiak az emberek.

A Google Trendsben láthatod, hogy mely kifejezések a legnépszerűbbek egy adott témában. Ezenkívül azt is megnézheted, hogy ezek a keresések hogyan változnak idővel.

Ezeket a kulcsszavakat és kifejezéseket felhasználva könnyebben létrehozhatsz releváns tartalmat a weboldaladon. Így nagyobb esélyed van arra, hogy a látogatóid megtalálják és elolvassák a cikkeidet.

Valós időben figyelheted a kereséseket

Ha valós időben szeretnéd követni, hogy milyen témákra keresnek rá az emberek, akkor használhatod a Google Trends „real-time” funkcióját. Itt láthatod, hogy éppen milyen témák iránt érdeklődnek leginkább az emberek.

Ezt használva gyorsan reagálhatsz az aktuális trendekre és olyan tartalmat hozhatsz létre, ami éppen aktuális. Így nagyobb esélyed van arra, hogy több látogatót vonzz a weboldaladra.

Ezenkívül itt is találsz statisztikákat és linket kapcsolódó weboldalakra. Így még több információt kaphatsz arról, hogy milyen tartalomra van szüksége a közönségednek.

Nézd meg, milyen témák népszerűek

Ha szeretnéd tudni, hogy milyen témák iránt érdeklődnek leginkább a felhasználók, akkor használd a Google Trends „Trending Searches” funkcióját. Itt láthatod, hogy mely témák a legnépszerűbbek éppen.

Ezenkívül azt is megnézheted, hogy ezek a témák hogyan változnak idővel. Így könnyebben alkalmazkodhatsz az aktuális trendekhez és olyan tartalmat hozhatsz létre, ami éppen népszerű.

Ezeket az információkat felhasználva könnyebben elérheted a célközönségedet és növelheted a weboldalad látogatottságát. Ne feledd: minél relevánsabb és frissebb tartalmat kínálsz, annál nagyobb eséllyel találnak rád a látogatók.

Elérhetőségeink

Kérdésed van?

Hívj minket most!

Komáromi Zsombor online marketing szakértő, wordpress szakértő

Komáromi Zsombor

SEO specialista, WordPress designer

NE HÍVJ
ha a céged:

  • erotikus termékeket
  • alkoholt
  • kábítószert
  • dohányárút
  • sertéshúst
  • biztosítást
  • hitelt

értékesít,

  • tetoválással
  • szerencsejátékokkal
  • pénzügyi tanácsadással

foglalkozik.