Műanyag ablak beépítés WordPress honlapkészítés, keresőoptimalizálás referencia

Somodi Ferenc mondta az egyik első beszélgetésünk alkalmával:

„Én végzem a saját munkámat, és a keresőoptimalizáló cégtől is csak ezt várom el.”

Ferenc weboldalát egy korábbi cégtől hozta át hozzám azzal, hogy nem hozza a várt eredményeket. Az ablakos szakmában sokszor 15-20 árajánlatot is ki kell adni, hogy egy munka összejöjjön, jogos elvárás tehát, hogy napi 5-10 ajánlat kérés fusson be. Az előző optimalizálással foglalkozó cég még jelentős AdWords keretből sem tudta elérni ezt.

Mint minden szolgáltató cég honlapján, Ferenc cége esetében is az volt a cél, hogy először olyan szöveg kerüljön az érkezési oldalra (landing page), amiből a vásárló megérti, hogy miben más a Somodi Ablak, mint a piacon lévő többi cég, és miért Őket érdemes választani. Több interjú is készült Ferenccel, mire sikerült a teljes munkafolyamatot feltérképezni és leírni, és mire sikerült kialakítani a legfontosabb marketing szempontokat.

A főoldal kialakítása után azonnal el is indítottuk az AdWords kampányt, ami a vártnál jobb eredményeket hozott: alacsony kattintási díj mellett is napi 4-5 árajánlat kérés szinte minden nap, és még ennél is több érdeklődő telefon.

Ezzel párhuzamosan elindult a keresőoptimalizálás (prémium linképítés is). Ez is viszonylag gyors növekedést hozott.

A hosszabb távú célok között a cég különböző tevékenységei köreinek teljes lefedése szerepel (bejárati ajtó szerelés, beltéri ajtók, redőny szerelés, stb.)

Ha egy kiváló ablakos cégre van szükséged, szívből ajánlom Somodi Ferenc vállalkozását.

Ha pedig új honlapot szeretnél, vagy a meglévőt szeretnéd optimalizáltatni, akkor válassz a lenti lehetőségek közül…

Elérhetőségeink

Kérdésed van?

Hívj minket most!