hivjamost-mobil email

Magamról

weboldalad elkészítése, Google optimalizálása nem csupán arról szól, hogy megrendelsz tőlem egy szolgáltatást, amit én elvégzek a számodra.

A honlapodban Te is benne vagy. Benne van a céged, az üzleti céljaid, benne vannak a saját elképzeléseid.

Ez közös munkát igényel. Kicsit olyan, mint a sportoló és az edző. Te vagy a sportoló, én az edző. Ez a hasonlat azért is találó, mert versenyben állsz a konkurenseiddel, és ha ebben a küzdelemben nem kerülsz dobogóra, akkor elmarad a bevétel és a nyereség.

Mivel együtt kell dolgoznunk, ezért mire a honlapod kész van, sokat megtudok rólad és a vállalkozásodról, és te is jobban megismersz engem.

A honlapomon megtalálod a weboldal referenciáimat, és néhány partnerem ajánlását. A feltett lista nem teljes, több mint 100 weboldalt készítettem, ebből több mint 30 folyamatos keresőoptimalizálását végzem hónapról hónapra.

Partnereim egy része mikrovállalkozás, 5-12 millió forint éves forgalmú egyéni vállalkozó, aki valamilyen szolgáltatást végez (kemence építő, belsőépítész, passzívház tervező, kertész, stb.). Velük ritkább a kapcsolat, mert a keresőoptimalizálás hatására általában az első néhány hónap után több megrendelésük lesz, mint amennyi a kapacitásuk, így gyakorlatilag nincs szükségük további optimalizálásra.

Egyre több kereskedő cég és webáruház honlapját optimalizálom. Ezeknek a cégeknek az éves forgalma 50-300 millió között van, kínálatukban található világítástechnika, méteráru, ponyva és nyomtatási alapanyag, természetes kozmetikum, stb. Vannak közöttük piacvezetők, és vannak, akik jó úton vannak a piacvezető pozíció felé.  

Van néhány multinacionális partnerem is, többek között egy 4 milliárdos éves forgalmú gyógyszerforgalmazó cég is. 

Elég széles tapasztalatot szereztem tehát nem csak az internet lehetőségeiről, hanem arról is, hogy a különböző cégeknek mi a leghatékonyabb vevőszerzési stratégia.

Fő szakterületem a Joomla honlapok készítése és keresőoptimalizálása. A Joomla egy masszív, rengeteg lehetőséget biztosító honlap rendszer, amit én céges weboldalak és portáloldalak elkészítésére a legjobb megoldásnak tartok.

A honlapod készítésnél a legkevésbé fontos a programozás ismerete. Az igazat megvallva ehhez nem is értek, és nincs is rá szükség. Ennél fontosabb a következő szakmákban szerzett tapasztalatom:

  1. Marketing
  2. Szövegírás
  3. Keresőoptimalizálás

Műszaki újságíróként 1995-től 2010-ig publikáltam cikkeket. Hét éven keresztül foglalkoztam elektronikai fejlesztésekkel, erősítőket terveztem és építettem, ebben az időszakban meglehetősen megszállott audiofil hifista voltam. Cikkeim írásaim a Videopraktika, a HiFi Piac, a HáziMozi, a Digitális Házimozi, a Sztereó, a PC World és a Szép Házak magazinokban jelentek meg, de dolgoztam többek között az IPM, a HVG, a Magyar Orvos, a Nők Lapja Egészség, az Otthon magazin részére is. 2010 óta szövegírói gyakorlatomat ügyfeleim honlapszövegének írásában használom fel.

Hét éven át voltam a Philips Magyarország Kft. alkalmazottja, ebből két évet marketing, kereskedelmi és szerviz területen töltöttem el. A Philips részére külső munkatársként és szakértőként 2012-ig dolgoztam.

Öt évig voltam a Sony Hungáriánál marketing asszisztens, bemutatóterem vezető, oktató, és a www.sony.hu weboldal felelőse. Ebben az időszakban (2000. január 1-én) alapítottuk meg weboldal készítő cégemet a feleségemmel. Több mint két éven keresztül mi tartottuk karban a Sony Hungária weboldalát a sony.hu-t.

2001-től 2004-ig a HáziMozi magazin főszerkesztője voltam, amelynek eladott példányszáma ez alatt az időben háromszorosára emelkedett. A Kanga Design ebben az időszakban főként a magazin weboldal karbantartását végezte.

2004-től kizárólag saját vállalkozásaimból élek. Ma legfőbb szakterületem a keresőoptimalizálás.

2007-ben alapítottam második cégemet a Netkalmár Kft-t, és saját webáruházat indítottam. Ebben az időszakban kezdtem el blogokat vezetni, illetve egyre nagyobb szerepet kapott munkámban a webdesign, honlap készítés.

internet-sikerkalauz-halomÖt könyvem jelent meg nyomtatásban, egy interneten. Ezek közül a legutóbbit, az Internet Sikerkalauzt ajánlom a figyelmedbe. Ebből ugyanis minimális beruházással megtudhatod, hogyan szerezhetsz a cégednek bevételt a weboldalad segítségével.

Ezeket a dolgokat azonban soha nem tudtam volna megvalósítani, ha nem támogat folyamatosan szeretett feleségem, akivel 25 éve élek boldog házasságban. Öt gyermekünk van. Istennek hála mindenért.

Ha mindezek után még arra is kíváncsi vagy, hogyan lettem honlap készítő, akkor olvass tovább...

1999-ben a Sony Hungária Kft. marketing asszisztense voltam. Abban az évben adta ki a feladatot a Sony központ, hogy a helyi szervezetek foglalják le a domain neveket, amit barátom az akkori informatikus Nisnánszki Tibor meg is tett (szegény Tibi néhány évvel később autóbalesetben meghalt). Tibi feltöltött a www.sony.hu oldal alá egy sima HTML oldalt, és egy statisztikai programot, és megdöbbenve vettük észre, hogy egy hónap alatt 3000 látogatója van az oldalnak!

Annak az évnek a nyara nagyon izgalmasan telt. Júliusban született negyedik gyermekem Rebeka, én pedig néhány nappal korábban tüdőembóliát kaptam egy trombózis miatt. 10 napig feküdtem a Margit kórház szubintenzív osztályán, és azon felül, hogy kiolvastam a teljes Dűne sorozatot, elgondolkodtam kicsit arról, hogy hogyan kellene továbbvinni az életem. Nem magam miatt aggódtam, az azonban, hogy a családom nélkülem anyagi fedezet nélkül maradna, eléggé megviselt.

A kórházban fekve ezért úgy döntöttem, hogy elvállalom a www.sony.hu oldal karbantartását, és megpróbálok ebből saját vállalkozást indítani. Mikor a betegségből felépülve újra dolgozni kezdtem, odamentem a kollégámhoz Varga Misihez, akire az oldal karbantartását bízták, hogy: "Mit szólnál, ha én csinálnám a www.sony.hu-t?" Erre áttolta elém a honlap papírjait tartalmazó dossziét az asztalán, és azt mondta: "Tessék, a tiéd…"

A sony.hu karbantartása akkora munka volt, hogy munkaidőben nem tudtam volna végezni, ezért a japán igazgatóval való egyeztetés után a feleségemmel közös Bt-t indítottunk (ez a róla elnevezett Kanga Design), és éjszakákba nyúlóan, illetve hétvégénként szkenneltük a Sony katalógusokat, szövegfelismerőztük a termékleírásokat, és töltöttük fel azokat 56 kBytos modemes kapcsolaton a www.sony.hu honlapjára. Az első változat 1999 szeptemberében indult, az év decemberében a honlapnak már 20.000 látogatója volt! Így kezdődött honlapkészítő pályafutásom.

Azóta több mint 300 honlapot készítettem, optimalizáltam, elemeztem frissítettem és tartottam karban. Istennek hála egyre nagyobb cégek bíznak a szakértelmemben, és adnak egyre komolyabb munkát.

Kérlek akkor keress meg a honlapod optimalizálásával vagy elkészítésével, ha számodra a hatékonyság és a profizmus a fontos, nem az, hogy a legolcsóbb ajánlatot választhasd a piacon!

Legyél profi, dolgoztass profival!

Ha szeretnél a cégedhez, az ügyfeled igényeihez, és a te elképzeléseidhez illeszkedő egyéni honlapot, hívd a következő telefonszámot:

hivjamost-mobil

Mobilról kattintva azonnal hívható!

Komáromi Zsombor

hivjamost-mobil email