Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Minden webáruház egy meghatározott költségkeretet, jellemzően forgalmának 2-3%-át tudja vevőszerzésre szánni. Van aki havi 20.000 forintot, van aki 50.000, van aki 100.000, van aki 1 millió forintot tud erre költeni. Főleg az éves 5-10 millió Ft bevételnél kevesebbet elérő webáruházakra jellemző, hogy nem költenek vevőszerzésre. Ennek hosszabb távon az lesz az eredménye, hogy a forgalom tovább csökken, és a webáruház bezár.

Az elmúlt 10 évben több száz Joomla honlapot készítettem és keresőoptimalizáltam.

Ha téged is ez érdekel, akkor először is azt a kérdést tisztázzuk, hogy:

Miben más egy Joomla honlap optimalizálása, mint az általános keresőoptimalizálás?

Az alapelvek nyilván ugyanazok mint egy bármilyen más weboldal esetén. Vannak azonban speciális beállítási és egyedi optimalizálási alternatívák is.