Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Hogyan készítsünk honlapot ami ügyfeleket hoz?

Hogyan készítsünk honlapot ami ügyfeleket hoz? Hogyan készítsünk honlapot ami ügyfeleket hoz?

Benned is felmerült a kérdés: Hogyan készítsünk honlapot, ami ügyfeleket is hoz a cégemnek?

Már a kérdéshez is szeretnék gratulálni. Ugyanis a legtöbb ember egyszerűen belevág a céges honlap elkészítésébe, anélkül hogy feltenné magának ezt a kérdést.

A honlap készítés nem egy agysebészet, a legtöbb középiskolás meg tudja csinálni. Egy ügyfeleket hozó honlapot összehozni azonban nem egyszerű. Na jó: elég komplikált. Nem annyira bonyolult mint az agysebészet.

De kell hozzá tudás, idő, kitartás és sok munka – vagy pénz, amin megveszed valakinek a szakértelmét és munkáját.

Van 3 előkészítő lépés, ami nagyban hozzájárul ahhoz, hogy el tudd dönteni, hogyan készítsünk honlapot, úgy hogy az ügyfeleket is hozzon a cégednek. Legalábbis hogy egyáltalán belevágj-e a dologba.

Hogyan készítsünk honlapot 1. előkészítő lépés: miből áll a honlap?

A honlap két nagy részből áll:

a, szoftver
b, tartalom

A honlapkészítés maga a megfelelő szoftver kiválasztásából, telepítéséből, beállításából és utána a tartalmak feltöltéséből áll egy megfelelő tárhelyre. A tartalmak szövegből, képekből, videókból állnak. Sok cégvezető elköveti azt a hibát, hogy a honlapkészítést a szoftver kiválasztásával és telepítésével kezdi, ahelyett, hogy a tartalomra helyezné a hangsúlyt.

A szövegek megírása, a képek kiválasztása, a videók elkészítése sokkal fontosabb lesz az ügyfelek szerzése szempontjából, mint hogy milyen szoftvert használsz a tartalmak elhelyezésére.

Hogyan készítsünk honlapot 2. előkészítő lépés: mi a honlap célja?

Nem árt tisztáznod, hogy mi a honlapod célja. Sok cégvezető megelégszik azzal, hogy legyen honlapja. Ha azonban azt szeretnéd, hogy a honlapod ügyfeleket és pénzt is hozzon a cégednek, akkor ezt célként kell kitűznöd magad elé.

Milyenek a jó honlap célok? Ha terméked van, akkor az, hogy hány terméket akarsz eladni. Ha szolgáltatásod van, akkor az, hogy hány ember rendelje meg a szolgáltatásod, vagy kérjen árajánlatot. Nem elég célnak viszont az, hogy a honlapodnak legyen mondjuk 5000 látogatója. Ugyanis a látogatók száma még nem garantál bevételt.

Hogyan készítsünk honlapot 3. előkészítő lépés: végeztess piackutatást

A piackutatásnak kettős célja van. Egyrészt felméri, hogy mekkora igény van a te termékedre vagy szolgáltatásodra. Másrészt felméri, hogy milyen erős a konkurencia az adott piacon.

A piackutatás összetett munka. Az elmúlt években közel 50 piackutatást rendeltek meg tőlem, és mindig elámulok azon, hogy milyen különbség van a között, ahogy a cégvezetők gondolkoznak a saját termékeikről és szolgáltatásukról, és ahogy a vevők látják azt.

A legtöbb cégvezető fejében „pontos” elképzelés van arról, mit keresnek az ügyfelei. A pontos statisztikák azonban az esetek 90%-ban azt mutatják, hogy az ügyfelek egyáltalán nem azon a néven keresik a termékeket és szolgáltatásokat, ahogy a cégen belül hívják azokat.

A piackutatás másik része a konkurencia felmérése. Ilyenkor azt vizsgálom, hogy az adott szolgáltatást és terméket hány weboldalon kínálják. Megdöbbentően magas számok jönnek ki ilyenkor. Ennek az az oka, hogy egy-egy domain név alatt sok aloldal lehet, és ezeken az aloldalakon többször is előfordulhat egy-egy termék vagy szolgáltatás ajánlata. Minden ilyen aloldal konkurensed, amely amíg előtted jelenik meg a Google keresőben, ügyfeleket vesz el tőled. A piackutatásról itt olvashatsz részletesen.

Ha a fenti három lépést elvégezted (elvégeztetted), utána döntsd el, hogy egyáltalán akarsz-e honlapot.

Legyél profi, dolgoztass profival!

Ha szeretnél a cégedhez, az ügyfeled igényeihez, és a te elképzeléseidhez illeszkedő egyéni honlapot, hívd a következő telefonszámot:

hivjamost-mobil

Mobilról kattintva azonnal hívható!