Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Tömegnövelő kézikönyv - egy jó marketing ötlet - kevésbé jó kivitelezéssel

Értékelés:
(0 szavazat)

Ma (2011. május 9-én) reggel arról akartam írni egy blogbejegyzést, hogy miért nehezebb a saját tevékenységünket, termékeinket bemutatni, mint másokét, de aztán találtam egy reklámot itt a Facebookon, a címe: Tömegnövelő kézikönyv, és hirtelen úgy döntöttem – erről fogok írni. Miért?

Több oka van. Az egyik az, hogy nekem is volt fitness webáruházam (Finnlo és Hammer kondigépeket árultam), és rengeteget számított volna, ha akkoriban eszembe jutott volna, hogy egy ilyen könyvet írjak, és feltegyem az oldalra ingyen letölthetőbe. Végre egy cég, aki felismerte, hogy a vásárló nem fitness gépet akar, hanem jobban akar kinézni.

A vásárló tömeget akar növelni, vagy szálkásítani, vagy megszabadulni a felesleg kilóktól – és ha erről ír egy könyvet, és letölthetővé teszi, hogy ingyen letöltsék, akkor arra az emberek feliratkoznak, és akkor már lehet nekik ajánlatokat küldözgetni (időnként persze más hasznos cikkekkel).

Szóval mondom az ötlet zseniális. A megvalósítással kapcsolatban lenne néhány javaslatom a Fit on net felé:

Tömegnövelő kézikönyv - egy jó marketing ötlet - kevésbé jó kivitelezéssel1. Kicsit tuningolnám a helyetekben a bannert. Ha kézikönyvet hirdettek, akkor nem a hírlevélről készült képernyőfotókat tegyétek ki az oldalra, hanem „vizualizáljátok” az infoterméket, és egy könyv képét tegyétek ki, aminek a címlapjáról a banneren lévő fickó köszön vissza. Mint ahogy én is teszem itt a weboldalamon.

2. Nagyon eldugtátok a feliratkozást serkentő bannert, alig lehet megtalálni a weboldalatok alján. Én sokkal jobban kiemelném, hogy aki a webáruházba bejön, ezzel találkozzon először a lap tetején. Lehet hogy pop-up ablakot is csinálnék hozzá.

3. A könyv letöltése mellett fel lehet iratkozni hírlevélre is. A hírlevél feliratkozás mikor megjön, van benne egy link egy Fogyókúra egyszerűen e-könyvre, amit gyorsan le is töltöttem. Ez is nagyon jó – kár, hogy csak akkor derül ki, mikor már feliratkoztam a hírlevélre. Ezt előre meg kellene hirdetni jó alaposan kiemelve a honlapon. Főleg azért, mert az én tapasztalataim szerint a női célcsoport soha nem akar tömeget növelni, viszont nagyon akar fogyni. Ezzel tehát meg lehetne sokszorozni a feliratkozók számát.

4. Mikor feliratkoztam a Tömegnövelő könyv letöltésére, megadtam az email címem - de a könyv linkje a blogbejegyzésem időpontjáig nem jött meg. Szóval elméletben megkapom – a gyakorlatban azonban nem. Ez engem eléggé feldühítene ha potenciális vásárlótok lennék.

5. Ne kérjétek el kötelezően a feliratkozó korát! Nők esetén ezt azért elég gáz bekérni kötelező jelleggel. Lehetne meghagyni opcióban.

6. A hírlevélben kiküldött e-mail kapcsolati lehetőség nem működik. A fenti dolgokat először nektek akartam megírni, de nem tudtam, mert nem volt rá lehetőségem.

7. Ha már hirdettek a Facebookon, érdemes lenne arra is csinálni egy profilt. Érdemes lenne beüzemelnetek, nagyobb hatást érhetnének el vele mint a hírlevéllel.

A tanácsadásért cserébe elküldhetnétek a könyvet, mert azt még mindig nem kaptam meg – pedig másodszor is megadtam az email címem. Ja és a cég linkje, ha náluk is körül akartok nézni: fit-on-net.hu

Most - 2015. január 22-én - újra megnéztem a cég honlapját. A tömegnövelő kézikönyv még mindig nincs fenn, más domain név alatt működik. Hírlevél feliratkozás 200.000 Ft értékű nyeremény reményében van.

Legyél profi, dolgoztass profival!

Ha szeretnél a cégedhez, az ügyfeled igényeihez, és a te elképzeléseidhez illeszkedő egyéni honlapot, hívd a következő telefonszámot:

hivjamost-mobil

Mobilról kattintva azonnal hívható!