Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Unas shop Google keresőoptimalizálás, Unas webáruház SEO

Unas webshop SEO elemzés keresőoptimalizáláshoz Unas webshop SEO elemzés keresőoptimalizáláshoz

A webáruházak sikeres működésének alapja, hogy elegendő vevő vásároljon bennük. Az interneten egyre nagyobb verseny van a webshopok között.

A bérelhető Unas Shop rendszer nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy kis költséggel, gyorsan webáruházat indíthass. Csak fel kell tölteni az árukat, beállítani a legfontosabb adatokat, és már mehet is az eladás.

A gyakorlatban azonban sok webáruház nem váltja nem váltja be a tulajdonos hozzá fűzött reményét, mert nem hoz annyi vevőt, amennyit a tulajdonos szeretne.

Ez azonban nem a webáruház hibája! Az Unas webáruház nagyszerű keresőoptimalizálási lehetőségeket biztosít, és ezt megfelelő módszerekkel nagyon jól ki is használhatod. 

Egy konkrét Unas webáruház elemzés története

Zsolt több mint egy éve indított el egy Unas szerszám webshopot. A webáruháznak azonban alig volt látogatója, vevője - és bevétele - pedig szinte nulla. Néhány héti elindított AdWords hirdetést, de bár jött néhány megrendelés, több pénz ment el a hirdetésre, mint amennyi a termékekből bejött. A hirdetés sikertelensége után úgy döntött inkább optimalizáltatja Unas webáruházát.

Az interneten talált információk szerint Zsolt megpróbálta saját maga optimalizálni webáruházát, de hiába próbálkozott, ez sem hozott elegendő vevőt.

Ekkor fordult hozzám azzal, hogy segítsek az Unas keresőoptimalizálásban.

A Google keresőoptimalizálást a webáruház részletes átvizsgálásával (webshop elemzés) és a pontos célok meghatározásával kezdtük. A webáruház elemzés két hétig tartott. Ezalatt a következő munkákat végeztük el Zsolt számára:

1. lekértem a Google adatbázisából azoknak a kulcsszavaknak és kifejezéseknek a pontos listáját, amelyekkel a webáruház termékeit (szerszámokat) Magyarországon az internetezők keresik. A lista tartalmazta azt is, hogy melyik szóra hány keresés van havonta.

2. Megvizsgáltuk, hogy Zsolt webáruháza jelenleg milyen kulcsszavakra jelenik már meg a Google keresőben, és hogy azokra hányadik helyen áll.

3. Megvizsgáltuk, hogy a kulcsszavakra milyen aloldalak (menüpontok, termékek) jönnek be.

4. Megvizsgáltuk, hogy az adott kulcsszavakra mennyire erős a konkurencia.

Mikor a fenti eredmények megvoltak, részletesen átnéztem Zsolt webshopját. Mikor megvolt a webshop elemzés eredménye, egy két órás személyes konzultáció következett, amelynek során átbeszéltük a legfontosabb tennivalókat. Három fontos hiányosságot találtunk:

- a termékkategóriák neveiben nem szerepeltek azok a kulcsszavak, amelyekkel az emberek a szerszámgépeket keresik. Pl. a „csavarbehajtó” helyett az „akkus csavarozó”, a „fúrókalapács” helyett az „fúró vésőgép” kifejezés szerepelt.

- a webáruházban szinte semmilyen egyedi szöveg nem volt. A termékleírásokat a nagykereskedés weboldaláról másolták. A másolt szövegeket tartalmazó oldalakat pedig a Google nem teszi be a keresési listába. Ezért a legfontosabb feladat a termékategóriák leírásainak elkészítése volt. A kategória leírások elhelyezésére az Unas webshop remek lehetőséget kínál. Az optimalizálás első lépéseként 10 darab egyenként 250 szavas (kb. 1500 betűnyi) termék kategória leírást készíttettünk, és ezeket feltöltöttük a webáruházba.

- Zsolt webshopját szinte egyetlen más weboldalról nem linkelték be az elemzés időpontjáig. Ezért fontos volt minél előbb elkezdeni a prémium linképítést, ugyanis a Google helyezés egyik fontos tényezője, hogy az adott oldalra hány másik honlapról vannak hivatkozások.

A közös munka legfontosabb része a kategóriák átnevezése és optimalizált kategória szövegek megírása volt. Mikor ez megvolt, máris meg lehetett kezdeni a prémium linképítést. Zsolt havi 50.000 forintot tudott szánni a Google keresőoptimalizálásra. Ebből a keretből már a második hónap végére sikerült 25%-os növekedést elérni.

A Google keresőoptimalizálás azóta is folyik. Egy év alatt ez az Unas webáruház több mint 25 kulcsszóval került a Google lista első helyérere, 83 kifejezésre az első háromba, és 122-vel az első ötbe. A Google keresőből érkezők száma egy év alatt több mint háromszorosára nőtt, az Unas shop azóta nyereségesen üzemel.

Az Unas Shopok keresőoptimalizálása akkor hatékony, ha azt megtervezzük, és kidolgozunk rá egy megfelelő stratégiát. Ehhez előb webáruház elemzésre van szükség.

Miből áll az Unas webshop elemzés?

1. Online piackutatás annak felderítésére, hogy a shopod termékeit pontosan milyen kulcsszavakkal keresik a lehetséges vevők, és hogy hány ilyen keresés van havonta Magyarországon. (A piackutatásról itt találsz bővebb információt.)

2. Annak felmérése, hogy milyen kulcsszavakra jön be már most a webáruházad a Google keresőben, és ezekre hányadik helyen áll. Sok tulajdonos meglepődik, mikor megtudja, hogy a webáruháza több mint 100 kulcsszóra bejön a Google keresőben - csak éppen a 30-50 hely között. Ezekről a helyekről pedig nem jönnek látogatók! A feladat hogy a helyezéseket jelentősen javítsd!

3. Megvizsgálom, hogy a webshop melyik termékkategóriái, milyen termékei jönnek be a Google keresőben, és melyek nem. Így látni fogod, hogy melyik termékcsoportokkal érdemes kezdeni az optimalizálást.

4. Átvnézem, hogy a piackutatás által feltárt kulcsszavakat használod-e a webshopodban, és ha igen milyen gyakorisággal.

5. A fentiek alapján kidolgozok számodra egy 6-12 hónapos stratégiát, amelynek alapján a Google keresőoptimalizálást a leghatékonyabban lehet elvégezni.

6. Egy 2 órás személyes konzultációban személyesen is bemutatom, hogy:

a, milyen módosításokra van szükség a webshopban

b, milyen eszközökkel lehet elérni, hogy az Unas shop a neked legfontosabb kulcsszavakra a a Google első 10 helyezésébe kerüljön.

Az Unas webáruház elemzés kiválóan használható nem csak keresőoptimalizáláshoz, de AdWords hirdetésekhez is. 

Ha kérdésed van az Unas shop Google optimalizálással kapcsolatban, hívd a következő telefonszámot:

Unas shop Google keresőoptimalizálás, Unas webáruház SEO

Mobilról kattintva azonnal hívható!

Az Unas webáruház elemzés ára

Az Unas webáruházak elemzésének ára 50.000 Ft.

Ez a befektetett pénz a tapasztalatok szerint általában két-három hónap alatt térül meg.

Nagyon sok pénzt megtakarítasz azzal, hogy a webshop elemzés után pontosan fogod tudni, milyen fejlesztési munkákat érdemes elvégezned, és mi az, amivel nem kell foglalkoznod. Kevesebb pénzből, rövidebb idő alatt jobb eredményeket érsz majd el a keresőoptimalizálással. A webáruházad hamarabb kerül majd a Google kereső első helyeire, a látogatóid száma pár hónap alatt jelentős növekedést mutathat, és a vásárolások száma is többszörösére emelkedhet.

Ha a webáruházad keresőoptimalizálását velem szeretnéd elvégeztetni, a közös munkát is a webáruház elemzés alapján tudjuk elkezdeni. Tehát a webshop elemzés után tudok magára a keresőoptimalizálási munkára pontos és részletes árajánlatot adni.

Weboldal elemzés megrendelés

Név:(*)
Kérlek add meg a neved...
E-mail:(*)
Kérlek érvényes e-mail címet adj meg.
Telefonszám:(*)
Kérlek add meg a telefonszámod amin elérhetlek...
Az átvizsgálandó honlap domain neve:(*)
Kérlek add meg a meglévő honlapod címét (www...)
Név, cégnév a számlán:(*)
Kérlek add meg a cégnevet...
Város (község) a számlán:(*)
Kérlek add meg a város (község) nevét...
Utca, házszám a számlán:(*)
Kérlek add meg az utcát és a házszámot a számlázáshoz...
Irányítószám a számlán(*)
Kérlek add meg pontosan az irányító számot
Spam védelem
Invalid Input
Megrendelés elküldése

A megrendelés elküldése után 24 órán belül felhívlak telefonon egyeztetésre. A munkadíjról díjbekérőt küldök. Ha a pénz beérkezik, elkezdem az elemzést, amely általában két hetet (10 munkanap) vesz igénybe.

Az elemzéshez szükség van a shop adminisztrációs felületének hozzáférési adataira. Ha a honlapodnak van Analytics fiókja vagy már regisztráltad a Google Webmester Eszközökbe, akkor ezekhez is szükségem van hozzáférésre.

A piackutatás és konkurencia elemzés eredményeit már néhány nap után megkapod, ezek átnézésében, a kulcsszavak kiválasztásában a Te együttműködésedre is szükség van.

* Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfeleloen irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

Tovább a kategóriában: « Vérre menő online marketing