Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

A te céged más mint a többi?

Nemrégiben egy színházi társulat vezetője keresett meg azzal, hogy a weboldalukat fel kellene újítani. Mikor beszélgetni kezdtünk, a második mondata az volt:

- A mi kis vállalkozásunk más mint a többi. A mi weboldalunk elkészítésénél nem lehet azokat az üzleti szabályokat alkalmazni, amit a többi cégnél.

Ilyen mondatokat halottam már mindenféle cég vezetőjétől. Hallottam könyvelőtől, nyomdásztól, szálloda tulajdonostól, ékszerkészítőtől, személyi tanácsadótól, üzemtervezéssel foglalkozó cég tulajdonosától. Sorolhatnám napestig.

Te mit mondanál?

Te is azt mondod, hogy a te céged egyedi, amelynek speciális, egyedi módszerekre van szüksége weboldala elkészítéséhez?

Ha azt mondod igen, akkor szeretnék feltenni 3 kérdést:

1. A könyvelőd más vállalkozásoktól eltérő módszerekkel könyveli a bevételeidet és a kiadásaidat?

2. Más adóbevallást készítesz, mint a többi cég?

3. Az ügyfeleid emberek?

4. Az ügyfeleid pénzzel fizetnek?

Ha a te könyvelőd is a tartozik-követel rovatokba könyvel, ha ugyanolyan adóbevallást töltesz ki évente mint én, ha az ügyfeleid emberek, akik pénzzel fizetnek azért, amit kínálsz nekik, akkor érdemes elfogadnod azt a tényt, hogy a te weboldaladra, a te céged internetes megjelenésére is ugyanazok az alapszabályok érvényesek, mint akármelyik vállalkozáséra.

Sok cégtulajdonostól hallom vissza, hogy elolvasták az Internet Sikerkalauzt, de nem tudják, hogyan alkalmazzák a benne lévő módszereket a cégükre. Ilyeneket hallok:

„Az Internet Sikerkalauz felnyitotta a szemem. Láttam benne a saját weboldalunk minden hibáját. Csak azt nem tudom, hogy hogyan lehetne ezeket a dolgokat az én cégemre alkalmazni.”

Eleinte magamban kerestem a hibát. Arra gondoltam, hogy nem írtam le elég pontosan, lépésről-lépésre azokat a módszereket, amivel egy vállalkozás üzleti sikereket érhet el az interneten.

A gond azonban nem a hiányos leírás.

Az olvasók közül több cégvezetőtől megkérdeztem, hogy ezt vagy azt a módszert a könyvből megvalósította-e a weboldalán. Az esetek 90 százalékában nem. A cégvezetők úgy gondolják, rájuk ezek a módszerek, ezek a szabályok nem vonatkoznak.

Ebbe a hibába én is beleestem. 3 évvel ezelőtt több mint 60000 forintért vettem egy olyan oktató anyagot, ami részletesen, lépésről lépésre leírta, hogyan érhetek el komoly nézettség növekedést és több bevételt a weboldalammal.

Elkezdtem olvasni, és ilyeneket gondoltam:

- Aha, ez érdekes ötlet. Majd a magam módszereivel megvalósítom belőle ezt meg ezt.

A teljes rendszerből, ami az oktató anyagban részletesen le volt írva, jó ha megvalósítottam 10%-ot. Azt sem úgy, ahogy kellett volna. Közel két évnek kellett eltelnie, mire rájöttem, hogy ha rögtön az első alkalommal szolgai módon követtem volna a könyv leírását, akkor sokkal több látogatóm, sokkal több megrendelőm lett volna már néhány hét után.

Van egy buddhista mondás:

A tanítvány azt hiszi, hogy sok út van. A mester tudja, hogy csak egy.

Amit most mondani fogok, az ellen minden porcikád tiltakozni fog:

Tényleg csak egy út van. Egy út van a sikeres üzleti weboldalak elkészítésére is. Csak nem vagy hajlandó tudomásul venni.

Ez azonban nem a te hibád.

A mai világban minden az egyéniségről, a személyiségről, az egyediségről szól. Arról, hogy legyél más mint a többiek.

De gondolkozz el azon, hogy vajon Kocsis Zoltán attól lett nagy zongoraművész, hogy másként zongorázott? Vagy attól, hogy megtanulta, és gyakorolta, gyakorolta, gyakorolta, gyakorolta…

A Tour De France-ot az nyeri meg, aki másként teker, mint a többiek? Vagy az, aki jobb ebben, mint a többiek?

Tour de France

Van más módszer a fogyókúrára, mint az, hogy kevesebbet eszel és többet mozogsz?

A cégvezetők trükköket keresnek, amit ha bevetnek, akkor a weboldaluk a Google listájának az élére ugrik minden számukra fontos kulcsszóra.

Olyan titkos szövegírási fortélyokat szeretnének elsajátítani, amit ha bevetnek, weboldaluk minden látogatója hirtelen hipnotikus állapotba kerül, és ész nélkül megrendeli a cég termékeit, szolgáltatásait.

El kell keserítselek:

A sikernek nem titka van, hanem ára.

A siker ára az, hogy pontosan megcsinálsz mindent a weboldaladdal, amit meg kell csinálni: tartalmas szövegeket írsz (iratsz), mobil kompatibilissé, átláthatóvá, érdekessé teszed (teteted). És hidd el: mivel a Te vállalkozásod alapjai pontosan olyanok, mint bármelyik másé, a Te honlapod is pontosan ugyanúgy sikeressé tudom tenni, mint bármelyik másikat. Ez csak befektetett munka és pénz kérdése.

Legyél profi, dolgoztass profival!

Ha szeretnél a cégedhez, az ügyfeled igényeihez, és a te elképzeléseidhez illeszkedő egyéni honlapot, hívd a következő telefonszámot:

hivjamost-mobil

Mobilról kattintva azonnal hívható!