hivjamost-mobil email

Figyelemkeltő címek honlap szövegíráshoz

Figyelemkeltő címek honlap szövegíráshoz Figyelemkeltő címek honlap szövegíráshoz

A honlap szövegírás fontos eleme a cím. Ez ragadja meg a látogató figyelmét. Ha érdekes a cím a szöveg elején, akkor a látogató tovább olvas, ha nem érdekes, elhagyja a honlapod. Az alábbiakban egy olyan cím receptet szeretnék mutatni neked, amit ha felhasználsz a weboldal szövegírásban, nagy mértékben javulnak az eredményeid!

Mivel a honlap szöveg címe nagyon fontos, a legtöbb szövegíró címsablonokat használ. Wolf Gábor az egyik oktatóanyagában például hatféle címsor receptjét írja le. Erdélyi Norbert online marketing szakértő még ennél is tovább megy: 12 ellenállhatatlan címsor sablont bocsát rendelkezésedre. És ha elég sokáig keresel a neten, biztos találsz valakit, aki 21-féle címsablont fog mutat neked. Vagy még többet. Persze jó pénzért.

Én ma egyetlen cím-receptet szeretnék neked mutatni. Ezt Andy Jenkins amerikai videó gurutól tanultam. Amellett hogy hatásos, van egy olyan előnye is, hogy megkönnyíti a honlap szövegírást is. Nem hiszed! Olvass tovább…

A módszer egyszerű. A címsorod alapuljon ezen az egyszerű sémán:

VALAMI HIHETETLEN JÓ – VALAMI HIHETETLEN ROSSZ NÉLKÜL

TÁDÁ!

Ez így önmagában talán nem sokat mond. Nézzünk néhány támpontot.

Induljunk ki egy fontos marketing szabályból:

„A vevőidnek úgy kínálhatsz értéket, ha fokozod az örömét vagy csökkented a kínjait.”

A fenti címsor recept is ezt az elvet használja fel. A címsorban a HIHETETLEN JÓ az, amivel az ügyfelednek örömet okozol. A HIHETETLEN ROSSZ az, amitől megkíméled őt.

Nézzünk egy egyszerű példát:

Hogyan szerezz új vevőket anélkül, hogy vagyonokat költenél hirdetésre.

Új vevőket szerezni – ez valóban „HIHETETLENÜL JÓ” lenne. Vagyonokat költeni erre azonban mindenkinek „HIHETETLENÜL ROSSZ.”

Tehát: a „HIHETETLENÜL JÓ” rész legyen valami olyan, amit az ügyfeleid a te terméked, a te szolgáltatásod által a jövőben elérhetnek. Amiről elábrándozhatnak. Például hogy az új vevők áradata hogyan befolyásolná az életüket. Elképzelhetik, hogy végre folyamatosan csörög a telefonjuk, jönnek az érdeklődő e-mailek, állandóan nyílik a bojt ajtaja stb. Elábrándozhatnak arról, hogy milyen jó lenne végre kifizetni az adósságokat, lecserélni a régi kocsit, nyáron elutazni a családdal nyaralni stb.

Ez a HIHETETLENÜL JÓ része a dolognak.

A címben az igazi csali azonban a második rész, a „HIHETETLENÜL ROSSZ NÉLKÜL”.

A JÓ DOLGOK ugyanis önmagukban nem csábítják továbbolvasásra az olvasót. A JÓ DOLOG említése ma már nem elég ahhoz, hogy felkeltse az érdeklődést. Ezért kell a csali – a „HIHETETLENÜL ROSSZ NÉLKÜL”, hogy akcióba lépjenek – és tovább olvassanak.

A kérdés az, hogy ha valóban (tényleg) mind AKARJUK a „HIHETETLENÜL JÓ” részt, akkor MIÉRT NEM ÉRJÜK EL?

A válasz egyszerű: mert úgy vagyunk programozva, hogy NEM ÉRHETJÜK EL a HIHETETLENÜL JÓ részt HATALMAS ÁLDOZATOK nélkül. És néha – sőt a legtöbbször – az az áldozat, amiről úgy véljük, hogy a HIHETETLENÜL JÓ elérésért el kell szenvednünk, tényleg túl sok. Nem éri meg.

Nézd meg még egyszer a fenti példát:

Hogyan szerezz új vevőket anélkül, hogy vagyonokat költenél hirdetésre.

A csali nélkül az olvasónak arra a kérdésre, hogy „Hogyan szerezz új vevőket?” azonnal megvan a válasza: „Méregdrága hirdetéssel. Biztos ezt akarják rám sózni!”

Ezért van szükség van a Csalira, arra, hogy „VALAMI HIHETETLEN ROSSZ NÉLKÜL”. Ezzel azonnal kezeled a kifogást.

Ezzel a sémával még azt is tesztelheted, hogy ügyfeleid miért nem élnek az általad kínált HIHETETLEN JÓ ajánlattal. Csak készíts néhány „HIHETETLEN ROSSZ NÉLKÜL” változatot, és a népszerűség alapján már olvashatsz is az olvasók gondolataiban:

- „… felesleges pénzkidobás nélkül.”
- „… anélkül hogy TV reklámokat készíttetnél.”
- „… anélkül hogy százezreket költenél a honlapodra.”
- „… minden munka- és pénzbefektetés nélkül.” (Rendben, ez már hazugság lenne. De a lényeget látod.)

Ez a címséma azért nagyon jó (attól eltekintve, hogy egyszerűbb megírni, mint egy önkormányzati gázár támogatás kérelmet), mert:

1. Borzasztó egyszerű tesztelni. Csak írj 3-4 változatot a HIHETETLEN JÓ és a HIHETETLEN ROSSZ részre, kombináld össze őket, és máris van 9-16 tesztelhető variációd.

2. Használhatod bármilyen hirdetési formában:

- reklámlevelek címsorának
- videó csalinak
- kattintás alapú hirdetéseknél (AdWords, Facebook stb.)
- felsorolásokban
- banner hirdetésekben
- szöveges hirdetésekben
- akcióra való felszólításként linkekben
- e-mailek tárgymezőjében

És a legjobb az egészben: ha elkezded használni, rá fogsz jönni, hogy ez a fajta címsor gyakorlatilag megíratja veled az egész cikket. Megvan az az előny, amiről beszélned kell, kezelni tudod az olvasó kifogásait. Egy ilyen címsor egész kis történet. Nem hiszed? Csak tedd múlt időbe, és fordítsd meg az egészet:

Nem költöttem vagyonokat hirdetésre, mégis folyamatosan érkeztek az új vevők.

Legyél profi, dolgoztass profival!

Ha szeretnél a cégedhez, az ügyfeled igényeihez, és a te elképzeléseidhez illeszkedő egyéni honlapot, hívd a következő telefonszámot:

hivjamost-mobil

Mobilról kattintva azonnal hívható!

hivjamost-mobil email