Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

piackutatás

Term Definition
piackutatás

A piackutatás során pontos adatokat gyűjtünk arról, hogy az interneten mekkora a kereslet a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt, és hogy mekkora a kínálat, vagyis mennyire erős a konkurenciád.

   

Az online piackutatás célja, hogy megtaláljuk azokat a piaci réseket, ahol kevés konkurens van, de viszonylag nagy a kereslet a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt

Az online piackutatás két tényező vizsgálatával mutatja ki a piaci réseket:

1. Pontosan kimutatjuk, hogy az elmúlt egy évben Magyarországon milyen kulcsszavakkal és hányszor keresték a termékeidet vagy szolgáltatásaidat Magyarországon magyar nyelven. 

2. A talált kifejezésekre megvizsgáljuk, hogy hány olyan konkurens honlap van, amely az adott kifejezést tartalmazza. Ez jól mutatja a konkurencia erősségét az adott területen.

A fenti két értékből (konkurens honlapok száma / keresések száma) pontosan kimutatható, hogy hol vannak a piaci rések, vagyis hogyan érhetsz el maximális eredményt minimális befektetéssel.