Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Értékelés:
(0 szavazat)

Te mennyi pénzt szánsz havonta internetes ügyfélszerzésre?

Vannak aki havi 10.000, van aki 50.000, van aki 100.000 forintot költ erre. Aki nem költ semmit, annak nem lesznek vevői az internetről. Az a legerősebb konkurensed, és hosszabb távon az lesz a legsikeresebb, aki a legtöbbet költ, és aki a leghatékonyabban használja fel a vevőszerzésre szánt keretét. Nézzük most át, milyen módszereket használhatsz ügyfélszerzésre, és hogyan tudod leghatékonyabban felhasználni az erre szánt havi keretedet!

Értékelés:
(0 szavazat)

Minden webáruház egy meghatározott költségkeretet, jellemzően forgalmának 2-3%-át tudja vevőszerzésre szánni. Van aki havi 20.000 forintot, van aki 50.000, van aki 100.000, van aki 1 millió forintot tud erre költeni. Főleg az éves 5-10 millió Ft bevételnél kevesebbet elérő webáruházakra jellemző, hogy nem költenek vevőszerzésre. Ennek hosszabb távon az lesz az eredménye, hogy a forgalom tovább csökken, és a webáruház bezár.

Értékelés:
(0 szavazat)

A SEO optimalizálás árak két legfontosabb összetevője a következő:

  1. A szövegírás ára
  2. Linképítés árak

Ezeket az árakat azonban nem lehet úgy meghatározni, mint ahogy egy fodrász azt mondja, hogy: