Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Te mennyi pénzt szánsz havonta internetes ügyfélszerzésre?

Vannak aki havi 10.000, van aki 50.000, van aki 100.000 forintot költ erre. Aki nem költ semmit, annak nem lesznek vevői az internetről. Az a legerősebb konkurensed, és hosszabb távon az lesz a legsikeresebb, aki a legtöbbet költ, és aki a leghatékonyabban használja fel a vevőszerzésre szánt keretét. Nézzük most át, milyen módszereket használhatsz ügyfélszerzésre, és hogyan tudod leghatékonyabban felhasználni az erre szánt havi keretedet!

Minden webáruház egy meghatározott költségkeretet, jellemzően forgalmának 2-3%-át tudja vevőszerzésre szánni. Van aki havi 20.000 forintot, van aki 50.000, van aki 100.000, van aki 1 millió forintot tud erre költeni. Főleg az éves 5-10 millió Ft bevételnél kevesebbet elérő webáruházakra jellemző, hogy nem költenek vevőszerzésre. Ennek hosszabb távon az lesz az eredménye, hogy a forgalom tovább csökken, és a webáruház bezár.

A SEO optimalizálás árak két legfontosabb összetevője a következő:

  1. A szövegírás ára
  2. Linképítés árak

Ezeket az árakat azonban nem lehet úgy meghatározni, mint ahogy egy fodrász azt mondja, hogy:

Mitől függnek a linképítés árak, milyen típusú linkeket vásárolhatsz? Miért változnak olyan széles skálán az árak? Az alábbiakban megtudhatod ezekről a legfontosabb információkat.