hivjamost-mobil email

    Weboldal keresőoptimalizálás, Joomla keresőoptimalizálás, online marketing, Joomla seo, Joomla weboldal, Joomla frissítés, online piackutatás

    A hozzám forduló cégtulajdonosokat két kérdés foglalkoztatja a keresőoptimalizálással kapcsolatban:

    a, Mibe fog ez nekem kerülni?

    b, Mikor kerülök a Google lista elejére?

    Az alábbiakban ezekre a kérdésekre kaphatsz választ. Mivel eltérő módszereket érdemes alkalmazni szolgáltató cégek honlapjainál és webshopoknál, illetve újonnan induló és évek óta meglévő weboldalak esetén, ezért ezeket az eseteket külön cikkekben mutatom be. 

    1 évnél régebbi webáruház keresőoptimalizálásának árairól ide kattintva olvashatsz.

    Új webáruházak SEO optimalizálás árairól ide kattintva találsz további információt

    Szolgáltató cégek új honlapja keresőoptimalizálásának árairól ide kattintva olvashatsz.

     

    Te mennyi pénzt szánsz havonta internetes ügyfélszerzésre?

    Vannak aki havi 10.000, van aki 50.000, van aki 100.000 forintot költ erre. Aki nem költ semmit, annak nem lesznek vevői az internetről. Az a legerősebb konkurensed, és hosszabb távon az lesz a legsikeresebb, aki a legtöbbet költ, és aki a leghatékonyabban használja fel a vevőszerzésre szánt keretét. Nézzük most át, milyen módszereket használhatsz ügyfélszerzésre, és hogyan tudod leghatékonyabban felhasználni az erre szánt havi keretedet!

    Minden webáruház egy meghatározott költségkeretet, jellemzően forgalmának 2-3%-át tudja vevőszerzésre szánni. Van aki havi 20.000 forintot, van aki 50.000, van aki 100.000, van aki 1 millió forintot tud erre költeni. Főleg az éves 5-10 millió Ft bevételnél kevesebbet elérő webáruházakra jellemző, hogy nem költenek vevőszerzésre. Ennek hosszabb távon az lesz az eredménye, hogy a forgalom tovább csökken, és a webáruház bezár.

    Mitől függnek a SEO optimalizálás árak webáruház indítás esetén?

    Egy fodrásznak általában fix árai vannak. Egy építkezési kivitelezőnek már alaposan fel kell mérnie a munka nagyságát, látnia kell a terveket, mielőtt árajánlatot ad. Nekem mint keresőoptimalizálást végző szakértőnek még nehezebb helyzetem van: alaposan fel kell mérnem a Te piacodat, fel kell mérnem a konkurenciád erősségét, és még ezután sem tudom megmondani, hogy mennyi pénzt kell kifizetned arra, hogy az első helyre kerülj.

    internet-sikerkalauz-3dLehet, hogy egy új weboldalt szeretnél készíttetni.

    Lehet, hogy a meglévő honlapod nézettségét akarod növelni, mert több vevőt szeretnél.

    Az Internet Sikerkalauz abban segít neked, hogy a weboldaladat kevesebb munkával, kisebb költséggel tehesd hatékonyabbá.

    Az Internet Sikerkalauz nem számítástechnikai könyv. Ha semmit nem értesz a számítástechnikához, ha a telefonodon nem tudsz megírni egy SMS-t, az Internet Sikerkalauz segítségével akkor is megérted, mi fontos üzletileg a weboldaladon és mi nem.

    A legtöbb cégvezető nem sajnálja a pénzt és energiát, ha a saját honlapjáról van szó. Szívesen írnak tartalmakat, fizetnek egy szép weboldal sablonért vagy egy hasznos funkcióért.

    Elkövetik azonban azt a hibát, hogy mikor a linképítésre kerül szó, akkor megelégszenek azzal a néhány linkkel, amit linkcenterekbe vagy fórumokba saját maguk el tudnak helyezni. Sajnálják a pénzt ugyanis olyan tartalmakra, ami nem a saját honlapjukon belül van.

    Valójában azonban a honlapodra mutató linkek épp oly fontosak, mint a saját weboldaladon lévő szövegek.

    A prémium linképítés folyamata a következő főbb lépésekből áll:

    1. Piackutatás azoknak a kulcsszavaknak a felkutatásához, amellyel az emberek a Google keresőben a termékeidet vagy szolgáltatásaidat keresik.

    Egyre többször keresnek meg cégvezetők a következővel:

    „Van egy weboldalam, ami évek óta megvan. Saját magam optimalizáltam, hozott is vevőket rendesen. Most viszont visszaestünk a Google listáján, ezért kéne egy kis segítség.”

    Az alaposabb átvizsgálás azt mutatja, hogy ezeket a honlapok Google büntetést kaptak valamilyen nem megengedett keresőoptimalizálási módszer használata miatt.

    A tulajdonos lehet, hogy nem is tudta, hogy illegális módszert alkalmaz, vagy nem tudta, hogy olyan céget bízott meg, aki ilyen módszerrel "doppingolta" a honlapját. Dopping alatt értsd: nem megengedett látogatószerző módszerek.

    A keresőoptimalizálás legfontosabb és legnehezebb része, hogy milyen kulcsszavakat válassz, és hogyan helyezd el azokat a honlapodra.

    Sok cégvezető számára a versenytárs elemzés azt jelenti, hogy megnézik annak weboldalát, webáruházát, és megpróbálnak ötleteket „szerezni” saját honlapjuk, webshopjuk fejlesztésére. A versenytárs weboldaláról próbálják „leszedni” a kulcsszavakat amikre ők is optimalizálni akarnak. Onnan „kölcsönöznek” témákat saját szakmai cikkeikhez.

    A Google már évekkel ezelőtt szabadalmaztatott egy „duplikált dokumentum felismerés” nevű eljárást böngésző rendszerében. A szabadalom azt határozza meg, hogy a keresőmotor hogyan szűri meg a duplikált weboldal tartalmakkal.

    Mi is a duplikálás, mi a duplikált tartalom?

    A Google szabadalma pontosan leírja:

    Lehet egy weboldalt doppingolni? Ha igen, le lehet bukni a doppingteszten? Erről írnék most neked...

    2013-ban a Tour De France-on induló kerékpárosok lényegesen gyengébb eredményeket produkáltak, mint néhány évvel korábban. Mindezt azért, mert a kerékpáros versenyszövetség egyre hatékonyabban képes szűrni a versenyzők körében általánosan elterjedt doppingot. Több mint egy évtizedre visszamenően töröltek el világbajnoki címeket emiatt, többek között Lance Armstrong és Michael Rasmussen díjait.

    Mi köze ennek a Google keresőoptimalizáláshoz?

    Ez a cikk a keresőoptimalizálás legfontosabb alapját, a kulcsszavakat mutatja be. A cikkben bemutatok neked egy ingyen szoftvert is, amivel ellenőrizni tudod, milyen kulcsszavak szerepelnek leggyakrabban a weboldaladon.

    Mielőtt megismernéd a kulcsszó sűrűség fogalmát és jelentőségét, először is nézzük meg, mit jelent maga a kulcsszó.

    A kulcsszó az a szó vagy kifejezés, amire szeretnéd, ha a weboldalad a Google keresőben az első helyre kerüljön.

    Mi a horgönyszöveg?

    Horgonyszöveg az a szó vagy kifejezés egy szövegben, melyre linket raktak. Vagyis ha a szövegnek erre a részére kattintasz, akkor egy másik honlapra, vagy a honlap egy másik helyére visz a böngésződ (Firefox, Chrome, Internet Explorer, stb.).

    Linképítés, linkkerékNem tudom te hogy vagy vele, de nekem a linképítés mindig a keresőoptimalizálás legutálatosabb részei közé tartozott. Soha nem volt elég időm, hogy saját magam ajánlgassam linkcenterekbe a weboldalaimat. 2000 forintot pedig sokáig nem voltam hajlandó egy prémium link elkészítéséért kifizetni.

    Pedig az kevés, ha a webáruházad vagy honlapod tartalma rendben van keresőoptimalizálás szempontjából. Körülbelül 50%-ban a weboldaladra mutató linkek határozzák meg a Google helyezést, csak 50%-ban fontos ami a honlapodon belül van.

    Bár Magyarország szinte minden tájáról vannak partnereim (sőt néhányan küldöldiek is), a legtöbb cég akinek a honlapját keresőoptimalizálom Budapesti, vagy Budapest környéki. Én a Dunakanyarban, Leányfalun élek, és ritkán mozdulok ki itthonról, hiszen a keresőoptimalizálás munkáját itthonról is tökéletesen el tudom látni.

    Az elmúlt évek, és főként 2014 trendjeit átnézve nem nehéz megjósolni, hogy mire kell felkészülnöd, ha céged honlapját szeretnéd elkészíttetni, vagy optimalizáltatni 2015-ben. Három jelentős trend határozza meg a hazai online piacot:

    1. Felelj meg a vevőid igényeinek!
    2. Vedd figyelembe a konkurenciát!
    3. Ne akarj mindent te csinálni!

    Nézzük, mi is van a fenti szempontok mögött:

    Ha szeretnéd a honlapod minél több kulcsszóra a Google első helyén látni,
    először ismerd meg a weboldal optimalizálás feltételeit.

    Vagyis azt, hogy mi alapján fogja a Google a weboldalad az első helyre tenni.

    A weboldal optimalizálás feltételei két nagy csoportra oszthatók:

    A hétvégén egy segélykérő e-mailt kaptam egy cégvezetőtől, aki saját maga készítette a weboldalát, és saját maga végzi annak a kereső optimalizálását is. Elolvastam, és elgondolkodtam rajta. Két kérdés merült fel bennem:

    1. Vajon ez a cégvezető mennyire képzi magát kereső optimalizálás terén?

    2. A gyakorlatban mit tud megvalósítani a tudásából?

    Idézem a levelet:

    A honlap optimalizálás sokkal megfelelőbb kifejezés a kereső optimalizálás vagy Google optimalizálás helyett. A keresőoptimalizálás ugyanis - éppúgy mint a katasztrófavédelem – nyelvileg helytelen kifejezés, hiszen nem a Google keresőt optimalizáljuk, hanem a honlapot (és nem a katasztrófát védjük…).

    A helyes kifejezés tehát: honlap optimalizálás.

    A honlap optimalizálás során tehát igyekszünk egy honlapot úgy kialakítani, hogy az a rajta lévő tartalmakkal, linkekkel, képekkel, funkciókkal támogassa a Google keresőben jó helyezések elérését. Nézzük át, mi az a három legfontosabb szempont, ami elősegíti a honlap optimalizálás sikerességét:

    Bár a Facebook és Google+ kedvelések és megosztások közvetlenül nem javítják a honlapod Google helyezéseit, nagy hiba, ha a honlapod tartalma nincs rendszeresen megosztva a közösségi oldalakon. Az alábbi cikkből megtudod miért.

    Szerinted mit jelent az a szó, hogy keresőmarketing?

    És mi a különbség a keresőoptimalizálás és a keresőmarketing között?

    Hiába Googliztam rá, a talált weboldalakon össze-vissza beszéltek róla a szerzők.

    Annyit tudtam megállapítani, hogy a keresőmarketing olyan fogalom, amiről sokan beszélnek, de valójában azt sem tudják mit jelent.

    Ezért elmondom, hogy mit jelent a keresőmarketing az én megfogalmazásomban.

    hivjamost-mobil email