Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Értékelés:
(2 szavazat)

A Google hirdetések megjelenése fenekestől forgatta fel a reklámpiacot, mikor a keresőgigász elindította az AdWords hirdetési rendszerét. (Az AdWords lefordítva olyasmit jelent, hogy: „Hirdető Szavak.) Az AdWords a Google kattintás alapú hirdetési eszköze, amely azért gazdaságos, mert Neked csak akkor kell fizetned, ha rákattintottak a hirdetésedre. Tehát az eredmény garantált, csak akkor kell fizetned, ha valaki ténylegesen meglátogatta a honlapod. Elméletileg. A gyakorlatban sok pénzt elkölthetsz kevés eredménnyel. Az alábbiakban részletesen olvashatsz az AdWords lehetőségeiről, és arról is, hogyan lehet igazán hatékony kampányokat indítani.

Értékelés:
(2 szavazat)

Biztos észrevetted már, hogy vannak olyan AdWords banneres hirdetések, amelyekkel folyamatosan találkozol, akár külföldi, akár magyar honlapokon böngészel. Nem csak egyszer látod, hanem szinte mindenhol ott vannak. És mindig ugyanazok a hirdetések.

Ráadásul ezek a hirdetések mintha a gondolataidban is olvasnának. Ha például megnézted egy telefontársaság mobil ajánlatát, lehet, hogy pont arra a csomagra vonatkozó hirdetéssel találkozol lépten-nyomon.

Ilyen hirdetéseket 2011 óta lehet létrehozni az AdWords rendszerében, és úgy tűnik, hogy 2014-re ez lett az a hirdetés, amely tényleg hatékonyan tud eladni termékeket és szolgáltatásokat.

Értékelés:
(2 szavazat)

A banner készítés jelentősége

Az 1990-es évek végétől egészen 2005-ig (az AdWords széles körű elterjedéséig) a banner készítés és kihelyezés volt a hirdetések legelterjedtebb eszköze.

Ezek a hirdetések nem voltak túl hatékonyak.