Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Minden webáruház egy meghatározott költségkeretet, jellemzően forgalmának 2-3%-át tudja vevőszerzésre szánni. Van aki havi 20.000 forintot, van aki 50.000, van aki 100.000, van aki 1 millió forintot tud erre költeni. Főleg az éves 5-10 millió Ft bevételnél kevesebbet elérő webáruházakra jellemző, hogy nem költenek vevőszerzésre. Ennek hosszabb távon az lesz az eredménye, hogy a forgalom tovább csökken, és a webáruház bezár.

Az elmúlt tíz évben a legtöbb általam készített honlap Joomla szoftverre készült. Érthető, hogy a keresőoptimalizálás terén is erre szakosodtam. Van azonban több Wordpress, Unas, Webshop Expert, vagy egyedi fejlesztésű honlap is, amelyet sikkerrel optimalizáltam. Ha a Wordpress optimalizálás érdekel, kattints ide. Ha Unas webáruházat szeretnél optimalizáltatni, kattins ide. Ha viszont a Joomla, a Virtuemart, K2, Hikashop, vagy bármelyik más komponensének keresőoptimalizálása érdekel, akkor olvass tovább.