Címke: remarketing

A remarketing érdeklődés alapú célzási technika, vagyis csak azoknak a felhasználóknak jelenik meg a hirdetésed, akiket érdekelhet az ajánlatod – hiszen járt már a honlapodon.

Akkor is a te hirdetésed jelenik meg neki, ha teljesem más tartalmú honlapokon jár. Éppen az a lényege, hogy akkor is megjelenik, ha a lehetséges vevő nem a te témáddal foglalkozik. Olyan termékek és szolgáltatások esetén különösen eredményes ez a megoldás, amelyeknél a döntési folyamat időben hosszan elhúzódhat, vagy ahol sok versenytárs van. Az ajánlatod ami folyamatosan megjelenik, csökkenti az esélyt, hogy mást válasszanak.

Sajnos a keresés nem hozott eredményt!
Komáromi Zsombor online marketing szakértő, wordpress szakértő

Komáromi Zsombor

SEO specialista, WordPress designer

NE HÍVJ
ha a céged:

  • erotikus termékeket
  • alkoholt
  • kábítószert
  • dohányárút
  • sertéshúst
  • biztosítást
  • hitelt

értékesít,

  • tetoválással
  • szerencsejátékokkal
  • pénzügyi tanácsadással

foglalkozik.