Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Biztos észrevetted már, hogy vannak olyan AdWords banneres hirdetések, amelyekkel folyamatosan találkozol, akár külföldi, akár magyar honlapokon böngészel. Nem csak egyszer látod, hanem szinte mindenhol ott vannak. És mindig ugyanazok a hirdetések.

Ráadásul ezek a hirdetések mintha a gondolataidban is olvasnának. Ha például megnézted egy telefontársaság mobil ajánlatát, lehet, hogy pont arra a csomagra vonatkozó hirdetéssel találkozol lépten-nyomon.

Ilyen hirdetéseket 2011 óta lehet létrehozni az AdWords rendszerében, és úgy tűnik, hogy 2014-re ez lett az a hirdetés, amely tényleg hatékonyan tud eladni termékeket és szolgáltatásokat.

Kategória: Hirdetés

A banner készítés jelentősége

Az 1990-es évek végétől egészen 2005-ig (az AdWords széles körű elterjedéséig) a banner készítés és kihelyezés volt a hirdetések legelterjedtebb eszköze.

Ezek a hirdetések nem voltak túl hatékonyak.

Kategória: Hirdetés