Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

A konkurencia elemzés a marketing stratégia fontos része, amely nélkül a keresőoptimalizálás gyakorlatilag kidobott pénz.

Normál esetben a konkurencia elemzés a vállalkozás indítása előtt történik meg. A gyakorlatban azonban a legtöbb cég akkor kezd bele ebbe a feladatba, mikor - jó néhány hónappal, vagy akár a vállalkozás indítása után évekkel - rájönnek arra, hogy képtelenek fejlődni.

Az alábbi írásból megtudhatod, hogy miért értelmezi, és végzi rosszul a legtöbb cég a konkurencia elemzést, és hogy hogy lehet ezt úgy jól elvégezni, hogy a vállalkozásod indítása után azonnal hatékony növekedésbe kezdjen.

Kategória: Online marketing

A keresőoptimalizálás legfontosabb és legnehezebb része, hogy milyen kulcsszavakat válassz, és hogyan helyezd el azokat a honlapodra.

Sok cégvezető számára a versenytárs elemzés azt jelenti, hogy megnézik annak weboldalát, webáruházát, és megpróbálnak ötleteket „szerezni” saját honlapjuk, webshopjuk fejlesztésére. A versenytárs weboldaláról próbálják „leszedni” a kulcsszavakat amikre ők is optimalizálni akarnak. Onnan „kölcsönöznek” témákat saját szakmai cikkeikhez.