Az alábbiakban azt tudhatod meg, hogy hogyan lehet hatékony versenytárs elemzést végezni a honlapod keresőoptimalizálásához. Ha másféle konkurencia analízist szeretnél, javaslom keress más weboldalt.
Az interneten az a konkurensed, aki megelőz téged egy adott értékesítési csatornán. Ha a Google keresőben szeretnél megjelenni, akkor az a konkurensed, aki egy kulcsszóra előbb áll a Te honlapodnál (Különböző kulcsszavakra különböző konkurenseid lehetnek!). Ha AdWords hirdetést indítasz, az a versenytársad, akinek a hirdetése előbb, vagy többször jelenik meg a Tiédnél. Ha az Árukeresőn vagy az Árgépen szeretnél megjelenni, akkor az a konkurens vállalkozás, aki ugyanazt a terméket – általában olcsóbban – kínálja.
Hiába Googliztam rá, a talált weboldalakon össze-vissza beszéltek róla a szerzők.
Annyit tudtam megállapítani, hogy a keresőmarketing olyan fogalom, amiről sokan beszélnek, de valójában azt sem tudják mit jelent.
Ezért elmondom, hogy mit jelent a keresőmarketing az én megfogalmazásomban.