Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

Ha Joomla honlapod van, érdemes elvégeztetni annak belső optimalizálását, mielőtt belekezdenél a linképítésbe, vagy bármilyen online marketing tevékenységbe.

A belső optimalizálás régebben meglévő Joomla weboldalakon ajánlott, amelyeken viszonylag sok (legalább 25-30) cikk van. Rendkívül jó eredmények érhetők el Joomla webáruházak belső optimalizálásával, amelyekben több száz, vagy akár több ezer termék található.

Kategória: Blog

Az Aka Digital Média Kft 2014 végén keresett meg azzal, hogy meglévő Joomla honlapjuk keresőoptimalizálását rám bízzák.

Az Aka Digital Média fő profilja digitális nyomdai alapanyagok értékesítése, fő profilja a ponyva nagykereskedelem és a fólia nagykereskedés. A következő termékeket forgalmazzák:

Az elmúlt 10 évben több száz Joomla honlapot készítettem és keresőoptimalizáltam.

Ha téged is ez érdekel, akkor először is azt a kérdést tisztázzuk, hogy:

Miben más egy Joomla honlap optimalizálása, mint az általános keresőoptimalizálás?

Az alapelvek nyilván ugyanazok mint egy bármilyen más weboldal esetén. Vannak azonban speciális beállítási és egyedi optimalizálási alternatívák is.

Ha eddig nem tetted volna meg, most itt az ideje: kérj a könyvelődtől egy listát arról, hogy melyik vevőd mennyi pénzt hozott neked az elmúlt egy évben. Azt fogod látni, hogy a bevételed 80 %-a a vevőid 20 %-tól származik, míg a többi 80% csak a bevételed 20%-át hozta.

Ez a 80-20 megoszlás az élet számtalan területén előfordul. A TV gyártók például a forgalmuk 80 %-át az általuk gyártott televíziók 20 %-ával érik el (amelyek általában a legolcsóbb modellek). A hollywoodi stúdiók bevételének 80 %-át a filmek 20 %-a hozza (ha előre tudnák, hogy melyik 20 %, csak ezeket forgatnák le). A magyar céges weboldalak 10 %-a viszi el a net forgalmának 90 %-át.

Kategória: Online marketing