Joomla és Wordpress weboldalak készítése és keresőoptimalizálása

A Google hirdetések megjelenése fenekestől forgatta fel a reklámpiacot, mikor a keresőgigász elindította az AdWords hirdetési rendszerét. (Az AdWords lefordítva olyasmit jelent, hogy: „Hirdető Szavak.) Az AdWords a Google kattintás alapú hirdetési eszköze, amely azért gazdaságos, mert Neked csak akkor kell fizetned, ha rákattintottak a hirdetésedre. Tehát az eredmény garantált, csak akkor kell fizetned, ha valaki ténylegesen meglátogatta a honlapod. Elméletileg. A gyakorlatban sok pénzt elkölthetsz kevés eredménnyel. Az alábbiakban részletesen olvashatsz az AdWords lehetőségeiről, és arról is, hogyan lehet igazán hatékony kampányokat indítani.

Kategória: Hirdetés

Biztos észrevetted már, hogy vannak olyan AdWords banneres hirdetések, amelyekkel folyamatosan találkozol, akár külföldi, akár magyar honlapokon böngészel. Nem csak egyszer látod, hanem szinte mindenhol ott vannak. És mindig ugyanazok a hirdetések.

Ráadásul ezek a hirdetések mintha a gondolataidban is olvasnának. Ha például megnézted egy telefontársaság mobil ajánlatát, lehet, hogy pont arra a csomagra vonatkozó hirdetéssel találkozol lépten-nyomon.

Ilyen hirdetéseket 2011 óta lehet létrehozni az AdWords rendszerében, és úgy tűnik, hogy 2014-re ez lett az a hirdetés, amely tényleg hatékonyan tud eladni termékeket és szolgáltatásokat.

Kategória: Hirdetés