Címke: AdWords

Az Adwords a Google kattintás alapú (PPC – pay per click) online hirdetési rendszere. Ez azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetned, ha valaki rákattint a hirdetésedre, és ezzel a honlapod látogatója lett.

Amikor rákeresel egy kifejezésre a Google keresőben, az Adwords hirdetések a találatok előtt és mellett jelennek meg. A Google minőségi mutatóval látja el az egyes hirdetéseket, és hirdetésért ajánlott összeg mellett ez határozza meg, hogy az általad megadott kifejezésre rákeresve számára hol, milyen helyezést elérve jelennek meg a hirdetések. A keresési listák mellett a Google-lel szerződött weboldalakon is megjelentethetsz szöveges vagy banner hirdetéseket (Google Display).

Sajnos a keresés nem hozott eredményt!
Komáromi Zsombor online marketing szakértő, wordpress szakértő

Komáromi Zsombor

SEO specialista, WordPress designer

NE HÍVJ
ha a céged:

  • erotikus termékeket
  • alkoholt
  • kábítószert
  • dohányárút
  • sertéshúst
  • biztosítást
  • hitelt

értékesít,

  • tetoválással
  • szerencsejátékokkal
  • pénzügyi tanácsadással

foglalkozik.